ایجاد ۴۷۲۴ فرصت شغلی ویژه خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۹ ماهه سال جاری، ۴۷۲۴ طرح اشتغال برای نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: راه‌اندازی کسب و کار، تولید محصولات باکیفیت(کسب جایگاه در بازار) و دست‌یابی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است.

وی با اشاره به به بسته‌های حمایتی این نهاد ویژه طرح‌های اشتغال افزود: پرداخت تسهیلات (براساس طرح اشتغال)، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت(دارای شرایط) نیز می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند خاطرنشان کرد: از مجموع ۴۷۲۴ طرح اشتغال، ۱۲۷۳ طرح توسط نیازمندان غیر تحت حمایت ایجاد شده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین ۴۶۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان نیز به کارخانه‌ها و شرکت‌ها معرفی و مشغول به کار شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا ۴ سال و یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۷ ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =