۱۵۰۰ جفت کفش میان دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شد

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان چهارمحل و بختیاری گفت: ۱۵۰۰ جفت کفش میان دانش‌آموزان تحت حمایت استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علی منصوری با اشاره به تأمین پوشاک و کفش مورد نیاز ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در طول سال بیان کرد: در آستانه فصل سرد سال نیز ۱۵۰۰ جفت کفش میان دانش‌آموزان تحت حمایت استان توزیع شده است.

وی افزود: خیران و مردم نیکوکار استان نیز می‌توانند از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دست ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت برسانند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: بی‌شک کمک‌های مردمی علاوه‌بر تأمین بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها، پشتوانه عاطفی مهمی برای آینده درخشانشان است.

منصوری تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمات کمیته امداد استان را ۵۵۰۳ نفر عنوان و مطرح کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1711443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =