آزادی ۲۰ زندانی در لرستان با همت بازیکنان تیم ملی فوتبال

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان گفت : به همت بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان لرستان آزاد شدند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، توکل شاکرمی با اعلام این خبر گفت : در آستانه شب یلدا و با همت و کمک مالی بازیکنان تیم ملی کشور 20 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان لرستان آزاد شدند.

وی افزود: بدهی این افراد قریب 7 میلیارد و 800 میلون تومان بوده که همگی این زندانیان بدهکار مالی در جرائم غیر عمد و محبوس در زندان های استان بودند که با پیگیری مددکاران عزیز و استفاده از ظرفیت های فرایند آزادسازی زندانیان غیر عمد حدود 4 و نیم میلیارد تومان از این مبلغ از طریق رایزنی با شکات، گذشت و مصالحه اخذ گردید.

شاکرمی با بیان اینکه این کمک ها توسط فوتبالیست های تیم ملی کشورمان و پیگیری وحید امیری و علیرضا بیرانوند از فوتبالیست های هم استانی و محبوب تیم ملی جمع آوری شده است، ابراز کرد: فوتبالیست های تیم ملی قبل از بازی های تیم فوتبال کشور در جام جهانی قطر نیت کرده بودند که پس از برگشت از این بازی ها در امورات خیر از جمله آزادی زندانیان شرکت نمایند و حال بخشی از پاداش هایشان در بازی های جام جهانی را به آزادی زندانیان استان لرستان اختصاص دادند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در پایان گفت: 20 نفر زندانیان آزاد شده شامل دو نفر زن و 18 نفر مرد بودند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =