۰ نفر
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
بام ایران میزبان ۵ شهید گمنام می شود

مدیرکل بنیاد استان گفت: بام ایران استان چهارمحال و بختیاری در ایام فاطمیه میزبان ۵ شهید گمنام گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، اسماعیل عسگری افزود: استان در ایام فاطمیه با آغوشی باز پذیرای شهدایی است که سال‌ها مهمان خاک غربت در منطقه عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بودند.

عسگری گفت: مهمانان از راه رسیده روز ۲۹ آذرماه از طریق فرودگاه شهرکرد وارد استان می‌شوند و پس از استقبال مسئولان و استقبال نظامی به ستاد معراج الشهدای شهرکرد منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: از ۲۹ آذر تا ۵ دی ماه در سطح استان در برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه های ایام فاطمیه شرکت و حال و هوای مراسمات را معنوی و روحانی خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در شب شهادت بی‌بی دو سرا حضرت فاطمه زهرا (س) آئین وداع با شهدا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد خاطرنشان کرد: ۲ تن از این شهدا در شهرکرد (منظریه و قطب صنعتی)، یک تن در شهرستان کوهرنگ، یک تن در شهرستان لردگان و یک تن در شهر پردنجان از توابع شهرستان فارسان هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پس از تشییع باشکوه به خاک سپرده خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1708738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =