تبریک عید فطر به روسای کشورهای مسلمان حسن ختام دیپلماسی رمضان هر سال است.

به گزارش خبرآنلاین، امروز محمود احمدی‌نژاد و سلطان قابوس پادشاه عمان در مکالمه تلفنی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار امیدواری کردند تحولات منطقه موجب عزت و سرافرازی امت اسلامی و به نفع اسلام، ملت ها و برادری باشد.

رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی پادشاه عمان با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به دولت و ملت عمان، عزت و سرافرازی امت اسلامی و تلاش برای بهبود شرایط مردم مصیبت زده سومالی را مورد تاکید قرار داد.

البته امروز سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان هم عملیات تروریستی در دانشکده افسری شرشال الجزایر را محکوم کرد. رامین مهمانپرست  سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به انجام این عملیات تروریستی در ماه مبارک رمضان و هنگام افطار خاطر نشان کرد که تروریسم دشمن امنیت همه ملتهاست و تروریستها در ارتکاب اعمال خود هیچ جایگاه و تفاوتی برای ادیان الهی و انسانها قائل نیستند.

مهمانپرست بر لزوم مبارزه جدی و بدون تبعیض با تروریسم توسط همه کشورها بعنوان تعهدی بین المللی تأکید کرد.

گفتنی است ، در اثر دو عملیات انتحاری که در دپارتمان افسران خارجی اکادمی نظامی شرشال الجزایر به وقوع پیوست 16 نظامی و 2 غیر نظامی کشته شدند. این دو عملیات همزمان عصر جمعه 4 مرداد دقایقی پس از افطار در آکادمی نظامی شرشال در 30 کیلومتری غرب استان تیپازه روی داد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =