برگزاری یادواره شهید گمنام شناسایی شده شهید کرباسی

همزمان با ایام فاطمیه، یادواره شهید گمنام شناسایی شده شهید کرباسی و شهدای شهرستان اردل با حضورخانواده معظم شهدا، مسئولان، مردم بسیجی و خانواده معظم شهدا در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج شهری امام علی علیه السلام شهر اردل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،همزمان با ایام فاطمیه یادواره شهید محمد علی کرباسی از شهدای گمنام شناسایی شده و یادبود شهدای شهرستان اردل با حضور مردم ولایت مدار و خانواده‌های معظم شهدا در شهر اردل برگزار شد.

سردار جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در این مراسم با تسلیت ایام شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدابویژه شهدای دانشجور، شهدای شهرستان اردل و شهید محمد علی کرباسی،گفت: شهدا ایثار کردندو از همه هستی خود در راه تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی گذشتند و عزت، اقتدار و افتخار برای این کشور خلق کردند.

سردار علی افضلی، در این یادواره افزود: رمز و خواسته شهدا دفاع از ولایت است شهدا دوستان مایند و خوب است ما بجای شنیدن حرف دشمن خود که همان رسانه های دروغگوی بیگانه هستند حرف دوستی که جانش را برای ما داده گوش کنیم.
سردار جانشین سپاه استان، به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: همه دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم و به برکت خون جوانان و هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و مدافع حرم و نخبگان تربیت شده در دانشگاه های کشور به جایی رسیده ایم که قدرت های بزرگ دنیا هم نیازمند توانمندی های ما هستند.

وی، با اشاره به اقدامات عوامل فریب خورده در برهم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش، اظهار کرد: همه اینها ناشی از طراحی دشمن است؛ چون دشمنان،با تحریم ها و توطئه های مختلف نتوانستند انقلاب اسلامی را شکست دهند و قدرت مقابله در جنگ سخت راهم ندارند، به دنبال ایجاد اختلاف از درون و تلاش برای تجزیه کشور هستند.

سردار افضلی، به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و با قدردانی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار ایران اسلامی که با بصیرت خود همیشه،توطئه های دشمنان را خنثی و دشمنان را شکست دادند، ادامه داد: تحریم و تهدیدها و سختی ها را متحمل شدیم تا امروز خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم عزیز ایران اسلامی سربلند باشند و دشمنان هم نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

شایان ذکراست: سرباز شهید "محمدعلی کرباسی" متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر «۲۱ حمزه» به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات "بیت المقدس" به شهادت رسیدند و سال گذشته با آزمایش دی ان ای هویت این شهید بزرگوار شناسایی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1705826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =