عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: کوچک‌ترین انتقادها از سوی برخی در دولت با هجمه مواجه می‌شود و برخی از دولتی​ها هم کاری به درست و غلط بودن انتقاد ندارند.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس هشتم در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین در خصوص ارتباط دولت با نخبگان با بیان اینکه توجه به نظرات نخبگان در سیستم دولت کم بوده، افزود: ارتباط دولت با مراکز علمی و دانشگاهی کم بوده و حتی بنده معتقد هستم این ارتباط در دولت دهم کم‌تر شده است و دولت بیشتر به سمت توده‌ها گرایش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه افرادی در دولت به دنبال ریاست جمهوری آینده هستند، افزود: آنها به دنبال مجلس و ریاست جمهوری هستند و رای را در توده‌ها می‌بینند در حالی که اگر از نظرات نخبگان استفاده می‌کردند موفقیت‌ بیشتری نصیب آنها می‌شد و حتی می‌توانستند توده‌های بیشتری از مردم را جذب کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به سوالی که ارزیابی وی از مواجهه دولت با منتقدان و انتقاد‌های وارده را جویا شد، گفت: یک عده در دولت کوچک‌ترین انتقاد‌ها را هجمه به دولت تلقی می‌کنند و اصلاً به درست یا غلط بودن انتقاد‌ها کاری ندارند و حتی حرمت‌شکنی می‌کنند.

 وی با اشاره به اظهارات اخیر سرپرست روزنامه ایران در خصوص نامه به آیت‌الله مکارم شیرازی درباره ویژه‌نامه خاتون گفت: اینکه به یک مرجع تقلید، غیرمودبانه، با هتاکی و درشت‌گویی پاسخ دهیم، حرکت غلطی است و موجب می‌شود واکنش‌های دیگری برانگیخته شود.

اکبریان گفت: دولت از رهبری یاد بگیرد که چطور با گروه‌های مختلف جامعه اعم از دانشگاهیان و نخبگان اقتصادی... جلسات متعددی برگزار می‌کنند و حتی نظرات مخالف را به راحتی می‌شنوند .بنابراین بهتر است دولت هم دیدگاهای نخبگان مخالف خود را در کمیسیون‌ها دولت بررسی کند و اینگونه نباشد که تنها گروهی از افراد که یک نظر مشخص را دارند ، تصمیم‌ساز کمیسیون‌های دولت باشند.

وی در پایان با اشاره به حمایت رهبر انقلاب از دولت گفت: نکته‌ مهمی که ایشان به آن اشاره کردند فرمودند مردم به شعار‌های این دولت که ساده‌زیستی و عدالت محوری، و استکبار‌ستیزی بود رای دادند نه به شخص خاص و اگر دولت در این مسیر حرکت نکند مردم هم نظر خود را تغییر می‌دهند.

29214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    مردم نظر خود را نسبت به احمدی نژاد تغییر نمی دهند