فارس نوشت:

نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین می‌کند.

علی عزتی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت:‌ بر اساس ماده 51 قانون برنامه چهارم و بند 111 قانون بودجه سال 90 وزارت آموزش و پرورش موظف است بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم تأمین کند.

وی افزود: با اینکه این فارغ‌التحصیلان به مرکز آموزش و پرورش متعهد هستند اما مدتی است که وزارت آموزش و پرورش از این فارغ‌التحصیلان استخدامی ندارد و این افراد در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این موضوع درحالی است که وزیر آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین می‌کند.

عزتی همچنین تصریح کرد: ‌اخیراً در آزمون استخدامی آموزش و پرورش این وزارتخانه اسامی تعدادی از شرکت‌‌کنندگان در آزمون را به عنوان افراد قبولی اعلام کرد اما پس از 24 ساعت آنها را مردود دانسته‌ است.

وی با طرح سؤالی از وزیر آموزش و پرورش گفت: جناب آقای وزیر اگر فرزند شما در بین این اسامی بود، شما اکنون چه موضعی می‌گرفتید؟

نماینده دهلران در مجلس از هیئت رئیسه و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواست پیگیری بیشتری در این مسائل داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته اینگونه به نظر می‌رسد که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قصد ندارد سؤالی از وزیر آموزش و پرورش مطرح کند چرا که از سال گذشته تاکنون، سؤالی را مطرح کرده‌ام اما این سؤال هنوز در کمیسیون است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوست IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    این مسولین ما رو مسخره کردن مدت هاست که دارن میگن 2هفته بعد تکلیف تربیت معلم ورودی88 مشحص میشه بابا به دادمون برسید
  • sadas IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 1
    اقای عزتی اگه یه ازمون درست تو 32 سال اخیر درست برگزار شده همین ازمون بود این حرف اشون هم بدون اساس و پایه است هرچند هنوز تکیف قبول شده ها معلوم نیست اما ازمون درستی بود
  • sadas IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اقای عزتی اگه یه ازمون درست تو 32 سال اخیر درست برگزار شده همین ازمون بود این حرف اشون هم بدون اساس و پایه است هرچند هنوز تکیف قبول شده ها معلوم نیست اما ازمون درستی بود
  • این شدنی است!!! IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    چرا برای معلولین و اشتغال آنها فکری نمیشود؟ در حالیکه بیشتر آنها مدارج بالای علمی دارند؟
  • محمدرضا IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    1 0
    وزیر آموزش وپرورش یک وزیرتبلیغاتی است نمونه آن بیمه طلایی ایشان است که بعد از گذشت تقریبا پنج ماه هنوز کارتمان را نگرفته ایم یاکارت سخا که فقط با فروشگاههای آنچنانی قرارداد بسته اندو بقیه کارهایشان نیز همینطور.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    0 0
    اتفاقا وزیر آموزش وپرورش در زمینه بیمه طلایی خیلی خوب عمل کرده وجای تشکر داره از این بابت بی انصافی نکنیم.
  • معلم شرکتی IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    سلام آقای نماینده افراد غیرمتخصص مال پارسال بود که همه ساکت نشستید حال که با همه گیر دادنهیتان از ما معلمان شرکتی امتحان گرفتید ماهم قبول شدیم....آموزش وپرورش در بخشنامه ساماندهی خود ذکر کرده که در نیمه دوم مهر در مورد تدریس ما تصمیم گیری میشه........یعنی یه سال خانه نشینی در حالی که نهضتی های قبول نشده به فعالیت خودشان ادامه میدهند .در حالی که اولویت استخدام با ماقبولی هاست.... باید اینجاهم ضعیف کشی کنن
  • معلم IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    هر کی میگه آزمون استاندارد با سوالات منابع خوب بود ..حرف ... به خدا بی معنی ترین بود من با کارشناسی ارشد علوم تربیتی در دانشگاه معتبر مازندران قبول نشدم نه تنها من خیلی ها وای به حال اونی که رشته تحصیلی مهندسی بود تو این آزمون که ابتدایی بود شرکت کرده بود..آزمون داخلی با قبولی 30 درصد کجا اتفاق می افته ؟؟؟!!!
  • عاشق معلمي EU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام بخدا يكي از آرزوهام معلم شدنه حالا هم كه تا4سال بايد منتظر بمونم .آقاي حاجي بابايي من4 سال رفتم دانشگاه باشه حرف شما هم قبول 4سال ديگه هم ميرم فقط خواهشا راهنمايي كنيد چجوريه؟باهمون كنكور سراسري ميشه رفت پرديس تربيت معلم ؟كمكم كنيد آرزو به دل نمونم