مخالفت توکلی با افزایش تعطیلات عید فطر، با واکنش یکی از نمایندگان حامی دولت مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، حسن نوروزی نماینده رباط کریم پس از سخنان توکلی گفت: متاسفانه نگاه شما به همه امور، اقتصادی است. از شما می​پرسم که جهان بینی اسلامیتان کجاست؟ اگر مشکلی با دولت دارید، این یک اقدام دولت که مشکلی ندارد و نیازی به مخالفت با آن نیست. باید نسبت به بحث اسلامیت و ام القرا بودن تهران و جهانی بودن رهبری مقام معظم رهبری، فکر کنیم و همسانی ای با جهان اسلام داشته باشیم.

وی با ذکر خاطره دوران اسارتش در عراق گفت: من خجالت می​کشیدم که بعثی​های عراقی چهار روز تعطیلی عیدفطر داشتند اما ما فقط یک روز تعطیلیم! لازم است که هماهنگ با دیگر کشورهای اسلامی، تعطیلات عید فطر را افزایش دهیم. برای اشاعه فرهنگ اسلامی، باید تعطیلات عید فطر راافزایش دهیم.

او ادامه داد: من که «نوروزی» هستم به شما می گویم که باید از تعطیلات نوروزی کم کرده و به تعطیلات عید فطر بیافزاییم.

اظهارات وی با درخواست تذکر رئیس مرکز پژوهش​ها مواجه شد. توکلی در اعتراض به سخنان نوروزی، او را عزیز خواند و از دو نسبت ناروای وی گلایه کرد و گفت: ایشان گفت که من نگاه ایدئولوژیک و دینی ندارم و گفتند که من با دولت مشکل دارم! نیازی نیست که قسم بخورم رابطه من با دولت چیست، هرجا لازم باشد من از دولت دفاع کرده​ام.

توکلی ادامه داد: اینکه بخواهیم به اسم اسلام کار را تمام کنیم و از رهبری خرج کنیم که نمی​شود. رهبری امسال را سال جهاد اقتصادی معرفی کردند تا کشور در عرصه اقتصادی دچار عقب ماندگی نشود. در سال جهاد اقتصادی چطور می​خواهید به افزایش تعطیلات بپردازید؟ وگرنه کسی با عزت اسلام مخالف نیست.

/4729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    استدلال نماینده رو برای کم کردن تعطیلات نوروزی داشته باشید و به عمق فاجعه پی ببرید "من که «نوروزی» هستم به شما می گویم که باید از تعطیلات نوروزی کم کرده و به تعطیلات عید فطر بیافزاییم."
  • هادین IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    بازم گلی به گوشه جمال دکتر توکلی