سال قبل در چنین زمانی مورینیوی خودخواه و مغرور به مقر یوفا در شهر نیون سویس رفت .

d

او در نشست سالیانه مربیان برتر جهان برای بحث درباره تازه ترین تاکتیکها و موثرترین استراتژی ها در فوتبال اروپا و جهان حضور داشت و به عنوان مربی تیم قهرمان اروپا ستاره نشست به حساب می آمد. در پایان نشست پپ گواردیولا برای از بین بردن کدورتهای احتمالی به سراغ او رفت و سعی کرد تنشهایی که بخاطر بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایجاد شده بود را ازمیان ببرد .

اما امسال همه چیز عوض شده و این گواردیولا است که درنشست دو روزه در روزهای 31 آگوست و اول سپتامبر در کانون توجه خواهد بود و مورینیو که عنوان درخور توجهی بجز قهرمانی در جام حذفی نداشته، تصمیم گرفته در اعتراض به محرومیت سه جلسه ای اش از بازیهای لیگ قهرمانان این نشست را تحریم کندو به سویس نرود. با این حال  برخی رسانه ها دلیل این امر را عدم مواجهه با گواردیولا عنوان کرده اند. مورینیو پس از بازی های سوپر جام اسپانیا از رفتار گواردیولادر کنفرانس خبری شدیدا انتقاد کرده بود .

اسپورت /28 آگوست

281 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صالح IQ ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    1 0
    سوختن به معنی واقعیش یعنی این. بابا مورینیو اصلا درحد و اندازه هایی نیست که بخوان دعوتش کنن به این چنین مراسمی و بخاطراین نمیره تا گواردیولارو نبینه و بیشتر از این آتیش نگیرهن.
  • نگاه IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    دست پيش رو گرفته پس نيفته! بابا همه بايد از حركات غيرورزشي اين آقا و بعضي بازيكناش دلگير بشن، ايشون از گوارديولا ناراحت تشريف دارن! بنده خدا گوارديولا در كنفرانس خبري بعد از بازي هم با جنتلمني چيزي نگفت و در مقابل اصرار خبرنگاران فقط گفت تصاوير گويا هستند و نيازي به توضيح من نيست.
  • داریوش US ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اقای خاص همیشه خاص میماند .. امسال بارسا اگر جام بگیره هنر کرده
  • رئالی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    0 0
    این جلسات برای آقای خاص اصلا مهم نسیت و شخصیت بزرگ آقای خاص اصلا بهش اجازه نمیده در این جلسه های بچگونه شرکت کنه