۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴

فیلم سینمایی «سوت پایان» سومین اثر سینمایی نیکی کریمی در اولین حضور جهانی خود در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پوسان در کره جنوبی به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرآنلاین، این دوره از جشنواره پوسان از 14 تا 22 مهرماه برگزار می‌شود و «سوت پایان» در بخش پنجره‌ای به سینمای آسیا به نمایش در می‌آید. این فیلم در دومین حضور بین‌المللی خود در بیست و دومین جشنواره سالانه فیلم‌های ایرانی در مرکز فیلم جین سیسکل شیکاگو به نمایش در می‌آید.

هشتمین جشنواره فیلم دبی نیز که از 16 تا 23 آذرماه برگزار خواهد شد فیلم «سوت پایان» را برای نمایش در بخش مسابقه خود برگزیده است. کریمی پیش از این یک دوره به عنوان داور در جشنواره فیلم دبی حاضر شده بود و در دوره دیگری از این رویداد سینمایی «یک شب» نخستین اثر سینمایی او نیز در بخش مسابقه به نمایش درآمده بود.

این فیلم پیش از این برای بخش پانورامای شصت و یکمین جشنواره فیلم برلین و بخش سینمای جهان سی و پنجمین جشنواره فیلم مونترال پذیرفته شده بود که بنا به صلاحدید تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم به آن دو دعوت پاسخ منفی داده شد. عرضه و پخش بین‌المللی فیلم «سوت پایان» به عهده محمد اطبایی است.

«سوت پایان» این روزها در سینماها روی پرده است. کریمی در این فیلم ماجرای زوج مستندسازی را روایت کرده که بروز مشکلی برای یکی از بازیگران فیلم این زوج، آنان را وارد جریانی می‌کند. نیکی کریمی، شهاب حسینی و هستی مهدوی‌فر بازیگران این اثر هستند.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =