فارس نوشت:

تعدادی از راهپیمایان در شعارهایی همچون «مرگ بر انگلیس» و «سفارت انگلیس تعطیل باید گردد» خواستار تعطیلی سفارت انگلستان در تهران شدند.در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم حضور دارند شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و ... سر می‌دهند.

ستاد آزاد‌سازی 4 دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان با برپایی غرفه‌ای در خیابان انقلاب تقاطع چهار‌راه ولیعصر نامه‌هایی به زبان انگلیسی و خطاب به بانکی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد ارائه کردند و راهپیمایان تهرانی با نوشتن نام و امضای خود در این برگه‌ها از دبیرکل سازمان ملل متحد می‌خواستند تا هر چه زودتر چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان آزاد شوند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین بیداری اسلامی و پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مردم ستم‌دیده این کشور حمایت کردند.

راهپیمایان تهرانی همچنین با در دست گرفتن پلاکاردهایی با تصاویر امام موسی صدر خواستار آزادی وی شدند.آنها همچنین تصاویری از مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دست داشته و شعارهایی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =