خراسان نوشت:

باند فساد و فحشا در سنندج متلاشی شد

فرمانده انتظامی سنندج از متلاشی‌شدن یک باند فحشا و فساد در سنندج خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ مسعودی، گفت: ماموران در پی اطلاع از وجود یک باند فساد و فحشا، رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. وی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی اعضای این باند که 3دختر و 2پسر بودند شناسایی و در 30 مردادماه امسال در مخفی‌گاه خود دستگیر شدند. وی گفت: در بازرسی از این خانه 25 گرم موادمخدر شیشه، 12 عددپایپ، یک دستگاه توزیع موادمخدر و 2قبضه چاقو نیز کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی سنندج خاطرنشان کرد: این متهمان به نام‌های «ح ر» 35 ساله، «ف و » 27 ساله، «ب س» 27 ساله، «س س» 30 ساله و «ن ش» 26 ساله به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 نوعروس ۱۷ ساله به چند بیمار زندگی دوباره بخشید

زن ۱۷ ساله ای که بر اثر حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود با انجام دویست و هفتاد و سومین عمل پیوند عضو در مشهد به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید. اکرم دهقان نوعروس ۱۷ ساله بر اثر حادثه تصادف با موتورسیکلت به شدت مجروح شد و به بیمارستان رضوی مشهد انتقال یافت. مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خراسان گفت: در پی اعلام مرگ مغزی مصدوم پس از تایید مراحل نهایی مرگ مغزی و اعلام رضایت خانواده دهقان پس از افطار بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان اعضای بدن این زن جوان به چند بیمار نیازمند که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند اهدا شده است.

 

کشف محموله مواد مخدر توسط مأموران پلیس راه

محموله مواد مخدر با هوشیاری مأموران گشت پلیس راه مشهد کشف شد.روز سه شنبه هنگامی که تیم گشت جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی مشغول گشت زنی در محور فریمان-مشهد بودند، متوجه سبقت غیرمجاز یک دستگاه خودروی پراید شدند که به سرعت در حال حرکت بود، به دنبال این اقدام، مأموران پلیس راه طرق به تعقیب خودروی مذکور پرداخته و آن را در عوارضی مشهد متوقف کردند و از راننده آن تقاضای ارائه مدارک و گواهینامه کردند اما راننده پراید اظهار داشت که گواهینامه ندارد، به دنبال این موضوع مأموران پلیس راه نیز اظهار داشتند که باید خودرو به پارکینگ انتقال یابد تا در مورد راننده متخلف اعمال قانون شود.این گزارش حاکی است هنگام انتقال خودرو به پارکینگ، راننده پراید کیسه ای که روی صندلی عقب بود را برداشت و آن را در صندوق عقب گذاشت.

از آن جایی که خودروی وی باید مدتی در پارکینگ نگهداری می شد، مأموران طبق قانون نسبت به بازرسی اتومبیل ذکر شده اقدام کردند، آن ها هنگام بازرسی صندوق عقب به یک کیسه برخورد کردند و به آن مشکوک شدند مأموران وقتی در کیسه را باز کردند، در کمال تعجب مشاهده کردند که مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک در داخل کیسه قرار دارد. در همین هنگام سرنشین خودرو که در برابر پلیس حرفی برای گفتن نداشت مقدار ۳۹۹ هزار تومان پولی را که به همراه خود داشت به عنوان رشوه به مأموران پلیس راهور پیشنهاد کرد که مأموران با رد رشوه و ضمیمه کردن آن در پرونده متهم، موضوع را با ستاد مواد مخدر در میان گذاشتند و مأموران این ستاد نیز راننده خودرو را دستگیر و تحقیقات خود را درباره سایر افراد احتمالی مرتبط با این پرونده آغاز کردند.

 

مزاحم

حدود ۳ ماه قبل فردی ناشناس با شماره تلفن همراهم تماس گرفت و بدون آن که شناختی از من داشته باشد اصرار داشت که با هم حرف بزنیم. من این موضوع را جدی نگرفتم و به تماس های تلفنی او جواب ندادم اما متأسفانه این فرد مزاحم متن های عاشقانه و گاهی مطالب بسیار زشت و شرم آوری را از طریق پیامک ارسال می کرد و دست بردار نبود. من که می ترسیدم در این مورد چیزی به شوهرم بگویم موضوع را مخفی کردم ولی همسرم وقتی فهمید گوشی تلفن همراهم را خاموش کرده ام با تندخویی گوشی را برداشت و چند ساعتی آن را نزد خود نگه داشت. شوهرم با دریافت چند پیامک عاشقانه از کوره در رفت. از آن زمان هر گاه می خواستم برایش توضیح بدهم که من این فرد مزاحم را نمی شناسم، با عصبانیت می گفت تو اگر ریگی به کفش نداشته باشی، کسی جرأت نمی کند مزاحمت بشود و... .شوهرم من و دو دخترمان را در خانه زندانی کرد و حتی چندین بار به شدت کتکم زد. او دیروز گفت به شماره تلفن فرد مزاحم زنگ بزنم و قرار ملاقات بگذارم تا بتواند آن فرد را دستگیر کند. من به اصرار شوهرم تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم اما فرد مزاحم که دست ما را خوانده بود، به سر قرار نیامد و شوهرم که از این بابت خیلی خشمگین شده بود، دوباره من و ۲ بچه بی گناهم را کتک زد و چنان ضربه ای به سرم زد که تا چند ساعت بی هوش بودم. من که دیگر از این وضعیت خسته شده ام آمده ام تا موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنم.با اعلام شکایت زن جوان، افسران آگاهی کلانتری آبکوه وارد عمل شدند و فرد مزاحم را که نوجوانی ۱۶ ساله بود، دستگیر کردند.

دستگیری عوامل گروگانگیری اخیر زاهدان

عوامل اصلی گروگانگیری اخیر شهر زاهدان دستگیر شدند. به گزارش واحد مرکزی خبر، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اعلام این خبر گفت: با همکاری بین دستگاه‌ها و نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان، 8 نفر از گروگانگیران دستگیر شدند. این آدم ربایان 20 روز پیش سه نفر از هموطنانمان را به قصد اخاذی ربوده و از مرز خارج کرده بودند. آقای مرزیه با اشاره به اینکه گروگانگیران پس از تماس های مکرر با خانواده یکی از ربوده شدگان برای اخاذی، ردیابی و دستگیر شدند ؛ افزود: 2 نفر از سه گروگان ربوده شده، آزاد شده اند که یکی از آنان به آغوش گرم خانواده برگشت و دیگری نیز در حال انتقال به داخل کشور است. دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: تلاش برای رها سازی نفر سوم این گروگانگیری ادامه دارد.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • D&G IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 2
    اون قضیه مزاحم برای اهالیه خونگرم تبریزبوده