همایش یک روزه راویان دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل در خرم‌آباد

همایش یک روزه ی راویان دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ، راویان مدارس ، هادیان سیاسی و عوامل اجراییِ برگزاری راهیان نور ، در پادگان حضرت حمزه (ع) خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرپرست آموزش و پرورش لرستان در این همایش با اشاره به ضرورت برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس گفت : با انتصاب مدیران انقلابی و آگاه سازی دانش آموزان ، در واقع "مدرسه" را از آسیب ها بیمه و دانش آموز تراز انقلاب تربیت خواهیم کرد .

رضا عزتی افزود ؛ امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه ی مدیر مدرسه نیست ، بلکه تکلیف شرعیِ همه ی ما بعنوان سربازان جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه شهدای فرهنگی و دانش آموز ، افتخار خانواده ی آموزش و پرورش هستند ، خاطرنشان کرد : دشمن ، هدفِ شهدا (دفاع از ولایت و حفظ حجاب) را نشانه گرفته است که استکبار جهانی باید بداند با جان خود و فرزندانمان هرگز این اجازه را نخواهیم داد .

عزتی تصریح کرد : برنامه آموزش و پرورش لرستان ، راه اندازی "مدرسه ی تعالی" با حضور مدیران و نیروهای انقلابی در راستای گسترش فرهنگ ایثار ، شهادت و عفاف است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان همچنین هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ایجاد بصیرت سیاسی در دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت : با بهره گیری از اساتید برجسته و هادیان سیاسی می توانیم پاسخگوی سوالات و شبهات دانش اموزان باشیم .

لازم به ذکر است، رضا عزتی در پایان پاسخگوی سوالات حاضرین بود .

همچنین در این همایش ، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و دیگر اساتید این همایش در خصوص نقش لرستان در دفاع مقدس ، افزایش کیفیت و اثربخشی اردوهای راهیان نور ، چارت عملیاتی روایت دفاع مقدس در مدارس و ... مطالبی را ارائه دادند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =