۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳

مهر خبر داد:

کتاب «به دنیای iPad خوش آمدید» به همراه بخش‌هایی ویژه برای کمک به کاربران فارسی زبان این رایانه لوحی منتشر شد. 

یکی از انقلابی‌ترین محصولات اپل، رایانه لوحی iPad است که بنابر آمار موجود، میزان فروش آن در 2 سالی که به بازار عرضه شده بیش از تمام مدل‌هایی بوده که سازندگان دیگر رایانه‌های لوحی از ابتدای اختراع آن تاکنون تولید کرده‌اند.

به رغم محبوبیت این دستگاه، تاکنون در ایران منبع شناخته شده‌ای برای رفع مشکلات کاربران فارسی زبان آن وجود نداشت اما کتاب «به دنیای iPad خوش آمدید» به همراه فهرست متنوعی از موضوعات می تواند از طرفی برای کاربران جدید iPad و از طرف دیگر به عنوان مرجع مختصری برای کاربران حرفه ای مفید واقع شود. این کتاب موضوعاتی نظیر آشنایی با قطعات و اجزای iPad، اتصال به اینترنت و بازبینی ایمیل‌ها، معرفی و نحوه استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی پرطرفدار، کتاب‌ها و نشریات الکترونیکی، پخش آهنگ و فیلم، همسان‌سازی اطلاعات با iPad، تنظیمات، رفع مشکلات و مراقبت از iPad و معرفی لوازم جانبی iPad را در بر می‌گیرد.

از مهمترین ویژگی‌های کتاب، معرفی خصوصیات سیستم عامل جدید iOS 4 و ویژگی‌های iPad 2 است. همچنین در تمام فصل‌های کتاب تلاش شده نکات مورد نیاز کاربران ایرانی که در بهره‌برداری از دستگاه به وی کمک می‌کند یادآوری شود.

این کتاب مردادماه امسال در 280 صفحه منتشر شده است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • zoheir safari US ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    البته قبلا ایپد توسط جوونای ایرانی فارسی شده بود. فکر کنم سایت i-os.ir بود که این محصول رو کاملا فارسی کرده بود