براساس اظهارات وزیر نیرو در گفت وگوی تفصیلی با خبرآنلاین، احمدی نژاد بنا دارد در انتهای ریاست جمهوری خود تمام اموال خود را در پیش از حضور در جایگاه ریاست دولت و پایان دوران 8 ساله خود اعلام عمومی کند و از دیگر مسوولان پیش از خود نیز بخواهد اموال خود را چون او، قبل و بعد مدیریتشان اعلام کنند.

 محید نامجو تصریح کرد : چند روز پیش رئیس جمهور در سفر به من می گفتند آقای نامجو من می خواهم بعد از پایان ریاست جمهوریم  همه دارایی هایم را اعلام کنم تا تمام مردم از دارایی های من قبل و بعد از اتمام ریاست جمهوریم مطلع شوند و بعد بخواهم آقایان دیگر هم بیایند و اموال و دارایی های خود را قبل و بعد از مدت مدیریتشان اعلام کنند.

به گفته وی ،.در هیات دولت چون همه می دانند احمدی نژاد هیچ قصدی جزء خدمت به کشور ندارد واقعا با جون و دل دستوراتش را می پذیرند. الان هم  واقعا کشور در فضای آرامی است و باید این آرامش حفظ شود اجازه دهیم کارها و سیاست هایی که رئیس جمهور دارد اجرا بشود سیاست های پولی و مالی  که  می تواند تولید ثروت کند که می تواند باندهای ثروت اندوزنامشروع را به هم بریزد بنابراین باید به ایشان زمان داد و کمکشان کرد که طرح ها وبرنامه های ملی به سرانجام برسد.

این عضو هیات دولت در پاسخ به این سوال که چرا در روزهای ابتدایی وزارتش سعی کرده خودرا وارد مسایل سیاسی و اظهارنظر در این خصوص کند، تاکید کرد:بالاخره من به اعتبار اینکه عضو کابینه هستم یک شان سیاسی پیدا می کنم اما سعی کردم بیشتر بعد مهندسی و فنی ام به چشم بیاید.واقعا هنوز هم نمی دانم چرا اینگونه استنباط شد که من تلاش داشتم وارد مقوله های سیاسی شوم.اما بعد از مدتی که اطرافیان من را بهتر شناختند متوجه شدند که من هیچ وقت وارد این مقوله ها نمی شوم.

وی توضیح داد: در یک سفر استانی کسانی داشتند در مورد گفته های رئیس جمهور در خصوص اینکه برخی از سایت ها علیه دولت موج آفرینی می کنند حرف می زدند من هم فرمایشات ایشان را نقل قول کردم همین! اما واقعا معتقدم احمدی نژاد یکی از قوی ترین مدیرانی است که من در طول فعالیت کاری دیده ام.واقعا هیچ شخصی با قدرت و درایت ایشان نمی تواند دولت را اداره کند.اما به هر حال هر کسی ایراداتی هم دارد.به هرحال گل بی عیب خداست ولی واقعا باید به کسی که مردم انتخاب کرده اند کمک کرد.حتی کسانی که مخالف دولت هستند هم باید به نظر مردم احترام بگذارند و سعی کنند به جای سنگ اندازی به ایشان در راهبرد مقاصد ملی کمک کنند.

متن کامل گفت وگوی تفصیلی خبرآنلاین با وزیرنیرو را اینجا بخوانید

22139

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    یه دونه کاپشن و یه ماشین قدیمی و یه خونه تو نارمک که دیگه 100 بار اعلام کردن نمی خواد.الان 8 ساله داره اعلام می شه.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    یک سوال:یک انسان سالم که به علت سوء مدیریت فرصتهای میلیار دلاری را برای پیشرفت مملکت از دست می دهد ودر عوض ازحیف و میل چند میلیون تومان در هزینه هاجلو گیری می کند برای جامعه مفید تر است یا کسی که علاوه بر حیف و میل و ریخت وپاش باعث پیشرفت پروژه های میلیارد دلاری هم میشود
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    1 0
    خداوكيلي دانستن ميزان دارايي هاي رئيس جمهور و اطرافيانش چه دردي از مردم دوا مي كند.
  • ایمان IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    ایشان در مورد مردم چه فکری می کنند. اگر راست می گوید بفرمایند با بیش از 500 میلیارد دلار درآمد نفتی (که احتمالا حدود 70% فروش کل نفت از ابتدا است) چه گلی به سر مردم زده اند....
  • بدون نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    آقاي رئيس جمهور پس چرا ديگران در رده وزارتي و نماينده مجلس اينقدر پولدار ميشن لطفا اموال زن ، فرزندان خود را هم اعلام كنيد و دلتان به حال كارمندي بسوزه كه ماهي 500000 هزار تومان حقوق ميگيره .
  • بدون نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    حداقل به صلاح كارمندان بدبختزير لسانس خواهد بودكه دروزارت نيرومديري عدالت خواه بيايد
  • انصا IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    اگه امکان داره بجای این کار نرخ واقعی تورم ،رشد اقتصادی،بیکاری و... رو الان منتشر کنید!
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    کسی نیازی به این لیست ندارد چرا که در درستی آن بحث است ولی لطف کنن آمارها ی مملکت رو واقعی اعلام کنن لیست اموال پیش کش ...
  • پیام نوری IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    لیست اموال اطرافیانش مهمه خودشو می خوایم چیکار؟؟؟ مشاعی رحیمی ثمره فرزندان اینها و بقیه
  • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    اگر چنین کاری انجام دهند، هم شجاعت و صداقت خود را نشان داده و هم بدعتی خواهد شد که دیگران هم این کار را انجام دهند.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    اولا که بیاد لیست اموال همه اطرافیان و زن و بچه هاشونو منتشر کنه اگه راست میگه.
  • ناصر IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    پاک بودن با کار آمدی دو مقوله متفاوت است. الان بحث پاکی است. این همیشه دغدغه مردم در همه کشورها بوده است که دولتها بعوض کار برای مردم به فکر جیب خودشان نباشند. اصل از کجا آوردی هم متوجه همین نگرانی عمومی مردم است. حالا یک عده هوچی هی بگویند این چه فایده دارد. فایده اش اینست که می گوید این دولت یک دولت پاک است.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    نیا نیست لیست اموال اعلام فرمایند اجازه دهند گروهی بیطرف یک بررسی دقیق از انچه تحویل گرفت در امد هائیکه کشور داشت اقداماتیکه در جهت توسعه کشور از هر جهت انجام و وضعیت فعلی کشور در مقایسه با دولت های قبلی گزارشی جامع تهیه شود .
  • اکبر IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    اخه به ما چه که رییس جمهورمان دارایش چقدر است ایا اگاهی مردم از دارایی یا ندارایی او مشکلات مردم را حل می کند
  • سام737 US ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    لیست دارایی های شخصی پیشکش آمارهای اقتصادی را اعلام کنید.
  • احسان IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    همون خونه نارمك رو خيليا سالهاست در حسرت نصفشن و ندارن؛بعضيا همون ماشيني كه 2.5 مليارد فروختي و كلي تبليغات شد هم ندارن
  • بدون نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    لیست فرصت سوزی ها را هم منتشر کنید.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    لیست کارهایی که کشورهای رقیب و هم سطح، چون ترکیه و مالزی و امارات و تایلند و کره جنوبی در این سال ها کردند، ولی ما نکردیم را هم منتشر کنید. این کشورها در دهه 40 و 50 میلادی حداقل 20 سال از ایران عقب تر بودند.
  • پاشا IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    من از خدایم است رییس جمهورم میلیاردر باشد ولی 6 سال تمام تصمیمات یک شبه نگیرد.
  • بدون نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    ريس جمهور فقير به چه دردي ميخوره
  • س ا ر ه US ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    چی فکر کردین درباره ی مردم که این حرف ها رو میزنین؟ مردم به شما اعتماد ندارن! همین! حالا بیا بگو کاپشن و اون خونه! یا بیا بگو نصف تهران و حومه!!! چه دردی از مردم دوا میشه؟ کمتر به شعور مردم توهین کنین، کمتر مردم کشورتون رو خورد و ذلیل کنین با این کارها و حرفا!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    ضمنا فقط پاک بودن صرف رئیس جمهور کافی نیست باید تمام اعضای دولت اینگونه باشن آیا هستند؟
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    کسی نمی گوید که ایشان درحال ثروت اندوزی برای خودش است.سوال این است این همه درامدکشوردراین چندساله چگونه هزینه شده است که مرکز پژوهش های مجلس-اقتصاددانان وسرمایه گذاران گله مندند.من از رییس محترم جمهوری خواهش می کنم به جای اعلام لیست دارایی محبت بفرماییدلیست کارخانه ها-صنایع-شرکتهای بزرگ وکوچک راباجزییات کامل میزان اشتغالزایی بطورشفاف بصورت منطقه ای یا استانی اعلام نماییدهمچنین میزان تولید-صادرات-برداشت ذخایرزیرزمینی مشترک با عربهارا درطی این دوره مقایسه نمایند ولیست بدهند.
  • احمد DE ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    آقای رییس جمهور اگر فقیرتر هم شده باشند دردی از جوانهای بیکار، کارخانه های ورشکست شده، کشاورزان زمین گیر شده دوا نمیشود
  • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    ! مردم رای ندادند که شما لیست اموالتان را به رخ بکشید