افشین قطبی: دایی با رابطه سرمربی تیم ملی شد/عکس

خبرورزشی نوشت: افشین قطبی سرمربی اسبق پرسپولیس اعتقاد داشت نمی خواستند من سرمربی تیم ملی شوم و خودم هم متوجه شدم در ایران رابطه حرف اول را می‌زند.

پرسپولیس در فصل هشتم لیگ برتر بعد از روزهای پایانی سال ۱۳۸۷ آماده بازی در لیگ قهرمانان آسیا با وینگادا پرتغالی بود، علی دایی به تازگی هدایت تیم ملی را گرفته بود. اما رفتن افشین قطبی از پرسپولیس و ایران به شکلی ناراحت کننده بود و این مربی را دلخور کرده بود او در مصاحبه با دوربین یکی از شبکه‌های تلویزیونی گفتنی‌ها را اینگونه عنوان کرد: من یک فصل رویایی و با پرسپولیس رقم زدم و ۱۸ بازی بدون باخت را ادامه دادم، در وسط هفته ۹۰ هزار تماشاگر برای بازی سرخپوشان می‌آمدند که بی سابقه بود اما در فصل جدید قرار بود همه چیز درست باشد ولی این طور نبود در محل تمرین دوش نبود و مربیان با شیلنگ دوش می‌گرفتند. در واقع از امکانات غیر حرفه ای توقعات حرفه ای داشتند. من به خاطر تماس مقام‌های ورزشی دوباره هدایت پرسپولیس قبول کردم که می‌گفتند باید بیای و کار را تمام کنی و پرسپولیس را قهرمان آسیا کنی.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من بعد از بازی با صبا تصمیم گرفتم ایران را ترک کنم این بازی به شکل عجیبی مساوی شد و تماشاگران علیه مدیر باشگاه شعار دادند. همسرم در ماشین بود که ۵۰ نفر با سنگ و چوب حمله کرد و شیشه‌های ماشین را شکستند؛ با خودم فکر کردم لابد دفعه بعد با چاقو و تفنگ هم می‌کنند به همین دلیل تصمیم گرفتم کلاً از ایران بروم.

افشین قطبی که یکی از کاندیداهای تیم ملی بود در مورد عدم انتخابش برای هدایت تیم ملی ایران گفت: در ایران دوست نداشتند یک آمریکایی - ایرانی سرمربی تیم ملی باشد با این حال تاج به من تبریک گفت که سرمربی تیم ملی شدید، من هم در شیراز در رختکن با سرخپوشان خداحافظی کردم اما در کمتر از یک ساعت همه چیز عوض شد و دایی سرمربی تیم ملی شد همان جا متوجه شدم رابطه در ایران حرف اول را میزند.

مصاحبه قطبی در ۲۰ اسفند سال ۱۳۸۷ را مشاهده می‌کنید:

افشین قطبی: وقتی پرسپولیسی ها با سنگ و چوب به ماشینم حمله کردند متوجه شدم باید برم/ دایی با رابطه سرمربی تیم ملی شد

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    0 1
    قطبی،تو از نوجوانی فرار کردی رفتی ویک آنالیزور هم بیش نبودی !باورت شد که مربی هستی ؟!دایی از ایران ودر وطن رشد کرد ومردم ووطندوست بود وهست وهنوز هم درایران مانده ومیماند