جلسه علنی امروز با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد که به دلیل برگزاری سرودی به مناسبت میلاد امام حسن از سوی کانون جوانان کمیته امداد بود.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه امروز را بر عهده داشت، پس از آغاز جلسه علنی، علت این تاخر را اعلام کرد و گفت: همه ساله بعد از میلاد امام حسن، این هفته در ماه رمضان، هفته اطعام ایتام است که انشالله مردم در این امر حسنه مشارکت کنند.

پس از ان بود که محمدحسن ابوترابی​فرد برادر آزاده شهید ابوترابی​فرد با تشریح ارزش​های متعالی انقلاب و اسلام در دوره اسارت رزمندگان دفاع مقدس، از آنها تجلیل کرد. وی در خلال سخنان خود، پیامس از رئیس​جمهور را هم خطاب به نمایندگان و آزادگان ابلاغ کرد و گفت: عزم دولت و مجلس بر اجرایی کردن قانون کمک به آزادگان است که نیازمند همکاری همه مدیران است. خدای نکرده برخی زمینه سوء استفاده از این مساله را ایجاد نکنند، چرا که دولت ایثارگر به دنبال حل مشکلات ایثارگران است.

در پایان سخنان وی به دلیل آنکه فردا سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به کشور است از برخی از آنها به نمایندگی از همه آزادگان تقدیر شد. سردار سرافراز سپاه احمد روزبهانی، حجت​الاسلام محمد شهسواری از آزادگان فعال در عرصه فرهنگ و سازمان حج و زیارت، فریدون بیاتی، حاج حسن محمدی،  بیژن کیانی، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس، فاضل موسوی خدابنده عضو کمیسیون اصل نود، آزادگانی بودند که در مجلس از آنها تجلیل شد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامرضا ايماني آزاده IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    اي كاش بجاي اين همه تبليغات حقوق زمان اسارت رابعداز22سال پرداخت مي كردند