۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۴

بازیگر شناخته شده سینمای ایران معتقد است در همه سال‌هایی که از حضور او در سینما می‌گذرد با اتکا به توانایی‌های خود پیش رفته است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا فروتن که در خبرآنلاین درباره دغدغه‌های خود و حضورش در سینما سخن می‌گفت، در مورد نگاه خود به بازیگری گفت: «من بازیگری‌ام که سر کار سعی می‌کنم وظایفم را به درستی انجام دهم. قرارداد می‌‌نویسم و تلاش می‌کنم سرصحنه با تمام نیرویی که دارم کارم را دست انجام دهم، اما خارج از این وظایفم سرسپرده کسی نیستم و در این همه سال تبریک و سر زدن به دفتر و چنین کارهایی را بلد نبودم و با خیلی از سینماگران ارتباط نزدیک و رفت‌وآمد نداشتم. و اینکه تا الان هم کار می‌کنم شاید خیلی عجیب باشد.»

او ادامه داد: «همیشه این طور خواستم که اگر لیاقت و توانایی دارم مرا بخواند و سر کار بروم. الان چنین است که می‌پرسند فروتن چقدر می‌گیرد و نفر دیگر ارزان‌تر می‌گیرد و یا از خدا می‌خواهد در این فیلم بازی کند و شاید آن فرد ترجیح داده می‌شود.»

فروتن گفت: «خیلی دوست دارم در کارهای خوب و کارهای فرهنگی و تاثیرگذار بازی کنم و باشم. همچنین علاقمند نیستم در کارهای خیلی از سینماگران مطرح فعلی به این دلیل که فضای فیلمشان ناامید‌کننده است و بعد از تماشای اثر خدا را شکر می‌کنیم که جای آن شخصیت‌ها نیستیم، بازی کنم. دوست دارم در فیلم‌هایی باشم که زندگی را برای مردمم امیدبخش‌تر و زیباتر جلوه دهد و تصویری در وجود آنان ته‌نشین شود که بگویند زندگی می‌تواند امیدبخش‌تر هم باشد.»

این بازیگر اظهار داشت: «من دوست دارم در این فیلم‌‌ها بازی کنم و امیدوارم به اندازه‌ای که صادق و قابل و لیاقت دارم فضایی هم باشد که بتوانم در آن کار کنم. اما حتی اگر روزی هم نباشم اتفاق خیلی مهمی نمی‌افتد. سینما به راه خودش ادامه می‌دهد و چیزی از سینمای ما کم نمی‌شود. جمله زیبایی از یک عارف سراغ دارم که می‌گوید هیچ‌گاه حقیقت نیاز به استدلال ندارد. بالاخره هر کار خوب و نیت خوب در این دنیا ثبت می‌شود حتی اگر نتیجه‌اش ظاهرا معلوم نشود.»

متن کامل سخنان فروتن را اینجا بخوانید.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    1 0
    آفرین