سخنگوی هیات رئیسه ظهر امروز نطق میان دستوری داشت که طی آن از نایب رئیس مجلس در برابر برخی انتقادات به وی حمایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین محسن کوهکن نماینده لنجان با اشاره به شکل گیری جبهه متحد اصولگرایی، حضور آیت​الله مهدوی کنی و آیت​الله یزدی در راس این جبهه را نعمتی الهی دانست که باید قدرشناس آن بود.

وی برای اعضای 8+7 آرزوی توفیق کرد و با بیان اینکه ضرر تندروی کمتر از کندروی نیست، ادامه داد: تجربه سه دهه گذشته مهر تاییدی بر این مدعاست. به برادرانی که جمعی از برادران خدوم را از جریان اصولگرایی خارج و همراه جریان انحرافی می دانند، تذکر می​دهم که اگر نایب رئیس مجلس را از فتنه گران معرفی کنید، یعنی هویت مجلس را به مسلخ برده​اید!

کوهکن اشاره​ای به کسانی که نایب رئیس مجلس را همراه جریان فتنه خوانده​اند نکرد و در عین حال گفت: اصولگرایی نباید نگاه صفر یا صدی داشته باشد. اصولگرایی باید کم هزینه و پرفایده باشد. هزینه​های بی حساب و کتاب حرف زدن و نوشتن بالاست. چرا هر روز بر تنور بالابردن هزینه اداره کشور می​دمیم؟ چرا بر سر اصل پذیرفته شده حجاب در همه گرایش​های شیعی و سنی چنین می​کنید؟

عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه چتر اصولگرایی را آنقدر گسترده می​بینیم که همه آنها که نظام، انقلاب، امام(ره) و جانشین برحقش را قبول دارند، در این چتر می​گنجند. از این رو حق نداریم کسانی را که به زعم خودمان، مواضعی مخالف با ما دارد را خارج از چتر اصولگرایی بدانیم. چطور برخی آقای باهنر به عنوان برادری فهیم و باهوش و اصولگرای مخلص را همراه جریان فتنه معرفی کنیم؟

وی بخشی از نطقش را به حوادث اخیر در انگلیس اختصاص داد و گفت: سفره آشوب​هایی که شما پس از فتنه 88 در ایران میزبان آن بودید، امروز در کشور خودتان گسترده شده است. مردم ما در 9 دی پاسخ شما را دادند. شما که معترضان را اراذل و اوباش می​خوانید، چرا از مردمتان نمی​خواهید که با حضورشان در عرصه مشکلتان را حل کنند؟ چرا مشروعیتتان را به معرض نمایش نمی​گذارید؟

وی با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی کاردار انگلیس در ایران، گفت: او مطالبی گفته که گویی حال و هوای یک قرن قبل در ایشان قلیان کرده است! دیگر نه انگلیس بریتانیای کبیر است، نه ایران آنچیزی است که شما تصور می​کنید! البته به شما حق می​دهم که در شرایط کنونی کشورتان، تعادل عقلی نداشته باشید!

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =