روزنامه رسالت در واکنش به انتشار ویژه نامه خاتون روزنامه ایران با محمد تقی رهبر رئیس فراکسیون روحانیون مجلس گفت وگویی انجام داده است.

در بخشی از این گفت وگو آمده است:

*اباحی گری اخلاقی روزنامه ایران نوعی دین فروشی است

* صحبت های کلهر در خصوص پوشش چادر عملا در برابر نص صریح قرآن و تفسیر فقیه است. ‏

*[با اشاره به آیه کریمه " یا أیها النبی قل لأزواجِک و بناتِک و نساءِالمومنین یدنینَ علیهنّ من‎ ‎جَلابیهنّ‎ ‎‏" ] منظور از جلابین پوششی است که تمام بدن را می پوشاند و اعراب به آن عبا و ایرانی‌ها چادر می گویند.

*کسی با گسترش دایره موافقین اصولگرایی مخالف نیست اما اگر راهکار این گروه دفاع از بدحجابی است باید با این منطق مشروب خانه‌ها و قمارخانه‌ها را نیز باز کرد.

*گروه انحرافی با چوب حراج گذاشتن بر حجاب نه تنها آرای اصلاح طلبان را جذب نمی کند بلکه طرفداران اصولگرایی هم از آنها تبری خواهند جست.

47/217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدیقه US ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    به نظر من حرف آقای کلهر بسیار درست و منطقی است. من به عنوان یک زن هیچ اعتقادی به چادر مشکی ندارم و آرزویم این است روزی با چادر غیر مشکی به خیابان بروم. الان به واسطه فشار جامعه مجبورم چادر مشکی بپوشم، ولی واقعا علاقه‌ای به رنگ مشکی ندارم.
  • مریم US ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    اجباری بودن حجاب اجازه نمی دهد ارزش واقعی حجاب مشخص شود. وقتی در خیابان خانم‌هایی را می‌بینیم که موهایشان کاملان بیرون است و لباس مناسبی ندارند آیا با این کارشان فلسفه حجاب را زیر سوال نبرده‌اند؟ حجاب باید آزاد باشد تا فردی که به حجاب اعتقاد دارد ارزشش بیشتر شود. این روزها همه مسئولین درباره‌ی حجاب اظهار نظر می‌کنند بدون اینکه نظر مردم پرسیده شود. چرا نباید حجاب آزاد باشد؟
  • زهرا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    من توي تهران زناني رو ديدمكه با چادر قهوه اي يا سبز مي آن بيرون و هيچ فشاري هم روشون نبوده شما هم فعلا با اين رنگ ها شروع كن كم كم به صورتي و بنفش جيغ هم مي رسيم....