فیلم سینمایی «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی که در گروه سینمایی قدس اکران شده در 9 روز نزدیک به 50 میلیون تومان فروخت.

سمیه علیپور: اقدامات گسترده سینماگران برای جذب مخاطب و تبلیغات متنوعی که انجام می‌دهند در کنار اجرای طرح نمایش‌های شبانه فیلم‌ها سالن‌های سینما را در ماه مبارک رمضان پرشور کرده است.

«ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان که هر چهارشنبه عوامل آن در کنار تماشاگران فیلم افطار می‌کنند در مدت 59 روز نمایش در 28 سینما به فروش دو میلیارد و 568 میلیونی دست یافته است.

ویشکا آسایش، رضا عطاران، مانی حقیقی، پگاه آهنگرانی و ستاره پسیانی بازیگران این فیلم هستند. تازه‌ترین ساخته جوان ماجرای مدیر مدرسه‌ای است که ورود آقایان را به مدرسه‌اش ممنوع کرده، اما او در شرایطی خاص مجبور به پذیرش معلم مردی می‌شود.

«اینجا بدون من»‌ به کارگردانی بهرام توکلی فیلمی است که در محافل مختلف فرهنگی و هنری مورد تایید قرار گرفته و نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره جهانی فیلم مونترال خواهد بود. این فیلم که 13 سالن در اختیار دارد و 30 روز از مدت اکران آن می‌گذرد 394 میلیون تومان فروخته است.

«اینجا بدون من»‌ داستان زندگی یک خانواده سه نفره است که با ورود تازه‌واردی دچار تغییر و تحولاتی می‌شوند. فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، صابر ابر و پارسا پیروزفر بازیگران آن هستند.

«آقا یوسف» ساخته علی رفیعی که هفته گذشته با ادعای محمد یاراحمدی در مورد سرقت فیلمنامه مواجه بود در 9 سینما روی پرده است و در 30 روز 161 میلیون تومان فروخته است.

این فیلم با بازی مهدی هاشمی، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، صابر ابر و پگاه آهنگرانی ماجرای مردی است که بعد از بازنشستگی در خانه‌ها کار می‌کند و در یکی از خانه‌ها با موضوعی مربوط به دخترش مواجه می‌شود.

«ورود زنده‌ها ممنوع» به کارگردانی جواد مزدآبادی که به دلیل تبلیغات مشابه با «ورود آقایان ممنوع»‌ با اعتراض سازندگان این فیلم روبرو شده، در 15 سینما روی پرده است و در مدت 9 روز نمایش 29.4 میلیون تومان فروخته است.

این فیلم با بازی مجید صالحی، علی صادقی، بهاره رهنما و بهنوش بختیاری ماجرای ذبیح و غلام است که با وانت نعش‌کشی می‌کنند. بر اثر حادثه‌ای نعش‌کش و جنازه‌ای که در آن بوده دزدیده می‌شود.

«سوت پایان» ساخته نیکی کریمی 14 سالن سینما در اختیار دارد. کریمی در جریان اکران این فیلم تبلیغات تازه‌ای برای آن طراحی کرده و خود در نوبت‌های مختلف نمایش فیلم حضور پیدا می‌کند. 

«سوت پایان» که سومین ساخته کریمی در مقام کارگردان محسوب می‌شود، ماجرای زوج فیلمسازی است که به دلیل بروز مشکلی برای یکی از بازیگران وارد ماجرایی می‌شوند.

شهاب حسینی و هستی مهدوی‌فر دیگر بازیگران این فیلم هستند. فروش «سوت پایان» در 14 سینما و بعد از 9 روز به 46.9 میلیون تومان رسیده است.

«شبانه‌روز» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار و با بازی نیکی کریمی، پارسا پیروزفر، محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، نگار جواهریان، حامد بهداد، مهناز افشار و حمیدرضا پگاه داستان چهار زن از دوره‌های مختلف است. این فیلم در 19 سینما روی پرده است و در 16 روز اکران 141.1 میلیون تومان فروخته است.

«پروانگی» به کارگردانی قاسم جعفری 10 سالن سینما در اختیار دارد و در 9 روز 4.6 میلیون تومان فروش داشته است. فیلم جعفری با بازی سعید راد و مهدی سلوکی ماجرای یک نویسنده ایرانی ساکن آمریکاست که به دعوت دوستش به پاریس می‌رود و به محض ورود به پاریس متوجه می‌شود دوستش مرده و با کتاب نیمه تمام او روبه‌رو می‌شود.

دو فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی و «یوسف پیامبر» ساخته فرج‌الله سلحشور در جریان اکران ماه مبارک رمضان به نمایش درآمده که اظهارات پخش‌کننده فیلم فرهادی نشان از استقبال صورت گرفته از این فیلم دارد.

نام فیلم و کارگردان

تعداد سینما

روزهای نمایش

فروش کل (میلیون تومان)

«ورود آقایان ممنوع»

رامبد جوان

28

59

2.568 میلیارد تومان

«اینجا بدون من»

بهرام توکلی

13

30

394

«آقا یوسف»

علی رفیعی

9

30

161

«ورود زنده‌ها ممنوع»

جواد مزدآبادی

15

9

29.4

«سوت پایان»

نیکی کریمی

14

9

46.9

«شبانه‌روز»

کیوان علیمحمدی و

امید بنکدار

19

16

141.1

«پروانگی»

قاسم جعفری

10

9

4.6

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =