انعقادقرارداد بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با مطب‌های مامایی

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از آغاز عقد قرارداد با کلیه مطب‌های مامایی برای همکاری با این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکترعلیرضا اصغرزاده گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و افزایش حمایت از درمان زوج‌های نابارور، اداره‌ کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری آماده عقد قرارداد با تمامی مطب‌های مامایی دارای پروانه مطب معتبر است.

وی گفت: مطب‌های مامایی فعال متقاضی می‌توانند با این سازمان قرارداد همکاری منعقد کنند.

دکتراصغرزاده افزود: همه کارشناسان، کارشناسان ارشد و دکتری رشته مامایی می‌توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانیeservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگذاری پروانه معتبر خود اقدام و سپس جهت تکمیل فرم قرارداد به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در راستای تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با ماماها به صورت غیرحضوری، شرایط ثبت نام در سامانه شرکای کاری امکان‌پذیر است، تصریح کرد: پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگذاری شده و درخواست ماماها توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری بررسی می‌شود. در مرحله بعد کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی پس از بازدید حضوری از مطب در صورت تکمیل بودن مدارک و پروانه‌های قانونی نسبت به تنظیم قرارداد اقدام می‌نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ضوابط و دستورالعمل پذیرش بیماران توسط ماماهای طرف قرارداد بعد به آن‌ها اعلام می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1673131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =