فارس نوشت:

 معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه افزایش تعطیلی عید فطر با دوفوریت به مجلس رفته است که یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که در پایان جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد در خصوص تعطیلی عید فطر گفت: در این لایحه اگر روز بعد از عید با تعطیلات رسمی کشور مصادف شود روز بعدی آن نیز تعطیل می‌شود.

وی در خصوص تعطیلات پنجشنبه نیز خاطرنشان کرد: در خصوص تعطیلی پنجشنبه در دولت بحثی نشده و لایحه‌ای تنظیم نشده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که آیا دولت در خصوص طرح نمایندگان نظر خود را اعلام می‌کند، گفت: طرح نمایندگان نیز طبق روال خودمان در دولت مطرح می‌شود.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص برخی اظهار نظر‌ها که معتقدند دولت نباید در اصلاحیه آئین‌نامه داخلی مجلس دخالت کنند، چیست؟ تصریح کرد: طبق روالی که موجود است طرح‌هایی که در مجلس مطرح می‌شود نظرات دولت را تدوین و به نمایندگان ارائه می‌دهیم که در خصوص اصلاحیه آئین‌نامه داخلی مجلس نیز مواردی که مربوط به روابط دولت و مجلس بود را طی جزوه‌ای به نمایندگان ارائه کردیم ولی بعضی سایت‌ها سعی کردند این موضوع را به چالش بکشند که چرا دولت دخالت می‌کند در حالی که نظر ما پیشنهادی است.

وی با بیان اینکه نظر ما در خصوص اصلاحیه آئین‌نامه داخلی مجلس نسبت به کل آئین‌نامه نیست، گفت که این جزوه که به نمایندگان ارائه شد در خصوص موارد مربوط به روابط بین قوای مجریه و مقننه است.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    نکته جالب اینکه آموزش وپرورش در یک برنامه ریزی گسترده در حال اجرای تعطیلی مقاطع راهنمایی ودبیرستان در روزپنجشنبه در سال تحصیلی جدید می باشد .