عسل دلفان قابلیت جهانی سازی دارد

معاون استاندار لرستان بر جهانی سازی و برندسازی تولید عسل و زنبورداری در دلفان تاکید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سیروس ابراهیمی در جشنواره عسل دلفان در نورآباد در سخنانی بر برندسازی و جهانی سازی زنبورداری و تولید عسل دلفان تاکید کرد و گفت : امروز بحث زنبورداری و تولید عسل در این شهرستان روی غلطک و ریل مناسبی قرارگرفته که می توان آن را توسعه داد .

وی افزود: مهمترین مسئله در کاهش تولید و پایین آمدن راندمان و بهره وری کشاورزی ، آموزش است که بایستی از سوی کشاورزان جدی گرفته شود .
ابراهیمی ادامه داد: در ترکیبات دارویی و تغذیه و خوراک دام اصلی ترین مورد که می بایست رعایت شود بحث اصول و آموزش صحیح است که متاسفانه برخی کشاورزان آن را جدی نگرفته و آسیب می بینند .
معاون اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات هیچ مانعی وجود ندارد اظهار داشت : سال گذشته سهم کشاورزی ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بود که پرداخت شد و امسال قطعاً باتوجه به ظرفیت و پتانسیل موجود این مقدار به ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد .

وی مهیا نمودن زیرساخت و اعطای تسهیلات را ابزار حمایت دولت از حوزه کشاورزی دانست و گفت : هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات وجود ندارد و کشاورزان می توانند از این فرصت استفاده کنند همچنین در حوزه زیرساخت سرمایه گذاری کشاورزی حمایت‌های لازم را از کشاورزان انجام خواهیم داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =