۰ نفر
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
پروژه تالار مرکزی خرم آباد در دست اجراست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از در دست اجرا بودن پروژه تالار مرکزی خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،منصور احمدی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طی چهار ماه گذشته ۱۵۷ برنامه محوری و ساختاری در حوزه فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه انجام شده و در حوزه عمرانی نیز اقدامات موثری صورت گرفته است .
وی افزود : پروژه تالار مرکزی خرم‌آباد که هشت سال به صورت راکد متوقف شده بود در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه پروژه را فعال نمودیم در حال حاضر نیز تیرریزی کامل این مجموعه در فاز اول انجام شده با پیمانکار جدید قرارداد منعقد شده و یک ماه است در حال کار و فعالیت است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان ادامه داد : تالار مرکزی خرم آباد ۱۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و این طرح ظرف چند سال تکمیل می شود و با ترزیق اعتبارات شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود .
وی عنوان کرد: هنرستان هنرهای زیبا در جنوب شهر خرم‌آباد در مرحله نازک کاری است که قرارداد جدید منعقد شده و در حال فعالیت است.
46
منصور احمدی عنوان کرد: در شهرستان‌های دورود، سلسله و پلدختر کار ساخت مجتمع‌های فرهنگی به علت‌های مختلفی راکد مانده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته و تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌ها دوباره وارد فاز عملیاتی شده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تأمین اعتبار تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی پس از سالیان سال، عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری کار تعمیر و تجهیز این مجتمع به پایان برسد.
احمدی با اشاره به معرفی ۲۱ طرح فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به اداره کار جهت دریافت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ با مبلغی بالغ‌بر ۲۷ میلیارد تومان، عنوان کرد: در این خصوص کمیته تصمیم‌گیری داشتیم که طرح را بررسی کرده و برای هر یک از این تسهیلات ناظر داریم، البته خود بانک نظارت دارد و تسهیلات را به صورت مقطعی پرداخت می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: برش استانی تحول فرهنگی استان را داریم که به شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ارسال و تأیید شده و به زودی با حضور رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور رونمایی و منتشر خواهد شد.
وی ادامه داد: این سند مبتنی بر زیست بوم لرستان و کاملاً پژوهشی بوده و زیرنظر اساتید فرهنگی و هنری استان تهیه شده است.
احمدی تأکید کرد: رسالت اصلی ما ایجاد تغییر و تحول در عرصه فرهنگ عمومی و متناظر با آن هنر عمومی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =