۰ نفر
۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
طلسم عجیب زوج محبوب استقلالی‌ها/عکس

جدایی کاوه رضایی از استقلال باعث شد یک طلسم شکسته نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور روز گذشته خبر از جذب کاوه رضایی داد تا این مهاجم که قرار بود امسال برای استقلال به میدان برود، در نهایت قرمزپوش شود.

عدم حضور کاوه رضایی در استقلال باعث شد طلسم او و سجاد شهباززاده هم‌چنان پابرجا بماند و این زوج که در سایپا روزهای درخشانی داشتند، باز هم نتوانند در استقلال کنار هم بازی کنند. ماجرای کاوه و شهباززاده در استقلال بحثی طولانی است و از سال‌ها قبل قرار بود آن‌ها در این تیم کنار هم بازی کنند اما هر بار یک اتفاق مانع از شکل‌گیری این زوج شده است.

طلسم عجیب زوج محبوب استقلالی‌ها/عکس

اولین بار در نیم‌فصل لیگ چهاردهم بود که قلعه‌نویی قصد داشت کاوه رضایی را از سایپا به خدمت بگیرد و کنار شهباززاده از او استفاده کند اما مدیران این باشگاه در خریدن او ناکام ماندند تا رضایی راهی ذوب‌آهن شود. کاوه با دو سال تاخیر در لیگ شانزدهم استقلالی شد و قرار بود فصل را کنار سجاد شروع کند اما شماره 10 استقلال در تصمیمی ناگهانی راهی فوتبال ترکیه و تیم آلانیااسپور شد. شهباززاده نیم‌فصل قصد بازگشت به استقلال را داشت اما پنجره بسته آبی‌پوشان مانع از حضور او و کاوه در کنار هم شد. البته شهباززاده ابتدای لیگ هفدهم آبی‌پوش شد ولی رضایی استقلال را ترک کرد و به شارلروا پیوست.

ابتدای این فصل هم هر دو آن‌ها با استقلال قرارداد بستند اما مشکلات لیست استقلال در نهایت باعث شد کاوه فعلا راهی تراکتور شود تا زوج او و شهباززاده هم‌چنان در استقلال شکل نگیرد.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =