ایسنا نوشت:

رژیم صهیونیستی یک یگان نظامی سایبری برای جنگ سایبری علیه ایران را در حالی تشکیل داده است که مقامات ارشد این رژیم بیش از پیش نگران هستند که حمله به تاسیسات هسته‌یی ایران می‌تواند به شکست منجر شود. 

روزنامه "ساندی تایمز" نوشت که یگان سایبری جدید رژیم صهیونیستی به طور مستقیم به بنیامین نتانیاهو ـ نخست‌وزیر این رژیم ـ که این برنامه را در قلب توان دفاعی رژیم متبوعش قرار داده است، گزارش خواهد داد. 

بنا بر گزارش "هرالدسان" نتانیاهو اخیرا در نشست کارشناسان جنگ‌افزارهای سایبری گفت: اسراییل باید به یک ابر قدرت جهانی در عرصه سایبر تبدیل شود. 

این مرکز که تحت حمایت واحد اطلاعات جاسوسی نیروی نظامی تشکیل شده است یک سری عملیات‌های جاسوسی "نرم" از جمله حک نسخه ایرانی "فیس‌بوک" و دیگر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را انجام داده است. 

هرالدسان نوشت: باور بر آن است که ویروس استاکس‌نت که در سال 2009 با کارشکنی در سانتریفیوژهای لازم برای غنی‌سازی برنامه‌ی هسته‌یی ایران تاثیر گذاشت توسط تکنسین‌های اسراییلی و آمریکایی طراحی شده است. 

یک منبع اسراییلی مطلع از عملیات‌های جنگ سایبری گفت: اسراییل دو هدف اصلی در فضای سایبر ایران دارد اول برنامه هسته‌یی ایران و تاسیسات نظامی آن و دوم زیرساخت‌های غیرنظامی ایران است.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =