حسادت تو به رونالدو تمام شدنی نیست!

پیرز مورگان خشمگین پس از اینکه اسطوره منچستریونایتد از اریک تن هاگ خواست کریستیانو رونالدو را مقابل لیورپول کنار بگذارد، به شدت از وین رونی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شیاطین سرخ شروع کابوس واری در شروع لیگ برتر داشتند. آنها یک باخت خانگی ۲-۱ مقابل برایتون ثبت کردند و سپس با شکست شرم آور ۴-۰ مقابل برنتفورد ادامه دادند. همه اینها در حالی اتفاق افتاده است که آینده رونالدو در اولدترافورد هنوز مشخص نیست.

این بازیکن افسانه‌ای ۳۷ ساله در اوایل تابستان امسال پس از کسب رتبه ششم یونایتد – کسب سهمیه در لیگ اروپا - درخواست جدایی از یونایتد را مطرح کرد.

حسادت تو به رونالدو تمام شدنی نیست!

تن هاگ آماده است تا به رونالدو اجازه دهد تیم را ترک کند، قرار داد رونالدو با منچستر تابستان آینده به پایان می‌رسد پیش از رویارویی یونایتد با رقیب اصلی خودش لیورپول ، رونی اسطوره یونایتد از تن هاگ خواسته که هم تیمی سابق خود را کنار بگذارد.

رونی در مصاحبه با تایمز گفت: "اگر من جای تن هاگ بودم، نگرانی اصلیم دریافت انرژی در زمین بود، و شکست یونایتد در به خدمت گرفتن شماره ۹ به این معنی است که آنها در مقابل برنتفورد به رونالدو تکیه کردند، اگرچه او زیاد با تیم تمرین نکرده بود. او برای رسیدن به وضعیت مناسب فیزیکی به زمان نیاز دارد. او همچنین اعلام کرده است که می خواهد باشگاه را ترک کند. من دلایل او را نمی دانم، اما من اگر بودم به او اجازه خروج می‌دادم او بازیکن بزرگی است و همیشه گل می زند، اما وظیفه تن هاگ این است که تیمی بسازد که بتواند برای قهرمانی رقابت کند. این به معنای بازسازی با بازیکنان جوان تر است."

حسادت تو به رونالدو تمام شدنی نیست!

دیدگاه رونی پیرز را خشمگین کرده است.

او در توییتی نوشت: «رونی رکورد پیروزی ۲۸ درصدی در دوران سرمربیگری خود دارد و تیم دی سی یونایتد او دیروز ۶-۰ شکست خورد. بنابراین من به او پیشنهاد می‌کنم توصیه‌های مدیریتی و حسادت بی‌پایان را درباره کریستیانو که استعداد، موفقیت و تناسب اندامش همگی از سطح رونی کوتوله بهتر است را متوقف کند.»

حسادت تو به رونالدو تمام شدنی نیست!

اینکه آیا کسی می تواند رونالدو را به ماندن در بین شیاطین سرخ متقاعد کند یا نه هنوز مشخص نیست.

منچستری ها کاسمیرو هم تیمی سابق رونالدو را به خدمت گرفته‌اند. یونایتد همچنین برای جذب آنتونی، بازیکن آژاکس که رابطه بسیار خوبی با تن هاگ دارد، تلاش می کند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =