در نام‌گذاری خیابان‌های هرمزگان از اسامی مشاهیر استان استفاده می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: باید در نام‌گذاری خیابان و بلوارها توجه ویژه‌ای به مشاهیر استان که در حوزه‌های مختلف برای ارتقای سطح فرهنگ و تربیت نیروی انسانی تلاش کرده‌اند، شود.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی دوستی، امروز (۳۰ مرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان، اظهار کرد: باید به دنبال انضباط بخشی به فعالیت‌ها در همه حوزه‌ها از جمله در زمینه مسائل فرهنگی باشیم.

وی با اشاره به ۵ راهبرد مهم تدوین شده در سند فرهنگی استان هرمزگان تصریح کرد: محورهای مشخص شده در قالب برنامه‌های مختلف تدوین شده که نیاز است برای این برنامه‌ها متولی مشخص شود. باید در حوزه فرهنگ و جریان سازی فرهنگی برای مردم نقش ویژه‌ای در نظر گرفت تا در این حوزه شاهد رخ دادن اتفاقات بهتری باشیم.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: باید در نام‌گذاری خیابان و بلوارها توجه ویژه‌ای به مشاهیر استان که درگذشته و یا در قید حیات هستند و در حوزه‌های مختلف برای ارتقای سطح فرهنگ و تربیت نیروی انسانی تلاش کرده‌اند، استفاده شود.

دوستی یادآور شد: در هفته دولت به فرمانداران تأکید شده در افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها به ویژه در حوزه آموزش و ورزش از پیشکسوتان و مفاخر این عرصه‌ها با رویکرد تکریم و ارج نهادن به آنان استفاده شود. بر همین مبنا روبان افتتاح مدارس توسط معلمان پیشکسوت و بازنشسته شهرستان‌ها قیچی خواهند کرد و در افتتاح اماکن ورزشی از پیشکسوتان ورزشی و یا جوانان و نوجوانان قهرمان استان استفاده می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =