فیلمبرداری «دلا» با بازی نسیم ادبی و عباس غزالی به نیم راه رسید

فیلم سینمایی «دلا» به کارگردانی فاطیما اباحمزه با عبور از نیمه‌های فیلمبرداری برای حضور در جشنواره‌های داخلی خارجی آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «دلا» به نویسندگی و کارگردانی فاطیما اباحمزه و تهیه‌کنندگی علیرضا خسرویان و محمدباقر خدا دوست از حدود دو هفته پیش آغاز شده و همه بازیگران آن مقابل دوربین سعید براتی رفته‌اند و این روزها فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران ادامه دارد و از نیمه گذشته است.

‌این فیلم که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد، با فضایی روانکاوانه نوشته شده و برای حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی آماده نمایش می‌شود.

‌«دلا» قصه ملتهب زندگی زنی است که در آستانه چهل سالگی با چالش‌هایی روبرو می‌شود و در تلاش برای بهبود وضعیت خود است و در خلاصه قصه آن آمده: «من یک خط اشتباه کردم، تو یه کتاب حکم دادی»
بازیگران این کار سینمایی عبارتند از: نسیم ادبی، عباس غزالی، امیر حسین هشت رودی، مرتضی امینی‌تبار. با هنرمندی: فرخ نعمتی و با حضور شبنم قلی‌خانی، سام کبودوند، محمد رسول صفری، صحرا اسدالهی، لادن ژاوه‌وند و میثم محمدخانی، مرضیه ابراهیمی، بازیگر خردسال : بنیتا اشراقی و با معرفی مریم شریف‌زاده


۵۵۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =