هم مهندس فتاح وهم مهندس نامجو از برادران سخت کوشی هستند که در مجموعه وزارت نیرو بودند و به هر حال مهندس نامجو با تاکید خود مهندس فتاح وارد وزارت نیرو شد و هم من و هم ایشان همچنان از نظرات و تجربیات آقای فتاح استفاده می کنیم. به نظر من چیزی تغییر نکرده است.

 براساس اظهارات معاون وزیر نیرو در امور برق ، هم مهندس فتاح وهم مهندس نامجو از برادران سخت کوشی هستند که در مجموعه وزارت نیرو بودند و به هر حال مهندس نامجو با تاکید خود مهندس فتاح وارد وزارت نیرو شد و هم من و هم ایشان همچنان از نظرات و تجربیات آقای فتاح استفاده می کنیم. به نظر من چیزی تغییر نکرده است.

محمد بهزاد با حضور در کافه خبر در این باره تاکید کرد: با توجه به نظرات دولت ما در خدمت مردم باشیم و سعی می کنیم که واقعا به صورت ولایی عمل کنیم.تا زمانیکه تصمیمی در حال گرفتن است ما نظریه می دهیم و وقتی تصمیم گرفته شد صدردصد و بلادرنگ عمل می کنیم. برهمین اساس

وی متذکرشد : منظورم این است که ما وقتی در حال حاضر از نظرات مهندس نامجو استفاده می کنیم با توجه به آنکه ایشان هم به هر حال پیرو نظرات مهندس فتاح بودند.بنابراین چیز خاصی تغییر نکرده است.ضمن آنکه باید فراموش نشود در مجموعه دولت ما به صورت ولایتی عمل می کنیم تا زمانیکه قراراست تصمیمی گرفته شود ما نظرات و پیشنهادات خودمان را ارائه می کنیم اما وقتی تصمیم گرفته شد ما صدردصد به آن عمل می کنیم.

بهزاد در پاسخ به این سوال که تاحالا شده شما پیشنهادی را ارائه کنید و تصمیم برخلاف پیشنهاد شما گرفته شود؟ تصریح کرد: به خاطرندارم.اینقدر با هم صحبت و مذاکره می کنیم و هماهنگی میان نظرات بوجود می آید که اگر هم چنین شرایطی پیش آمده باشد اینقدر کم بوده که من به خاطر نمی آورم.معمولا با توجه به تجربه ای که دارم نزدیک به 39سال فعالیت که تقریبا 37 سال آن در وزارت نیرو بوده است می دانم که باید چگونه عمل کنم.یه جورایی بلدیم که چگونه باید در چنین شرایط هایی عمل کرد.

/22131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند وزارت نيرو CA ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    بعد از ملاکي و احمديان برق کشور روي خوش نديد ...نه با علي آبادي و نه با اين آقا....
  • بدون نام CA ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    با سلام من از کارکنان صنعت برق هستم. متاسفانه تنها چیزی که در صنعت برق ایران وجود ندارد مدیریت است!!!