۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۵:۲۴

سایت 125 نوشت:

 نجاتگران آتش نشانی سرانجام پس از 72 ساعت تلاش همه جانبه و بی وقفه موفق شدند جسم بی جان یکی از کارگران چاهکن را که در عمق 12 متری چاهی در منطقه شیان گرفتار شده بودند از زیر خروارها خاک خارج و ازدرون چاه بیرون آورند.

فتح اله تیموری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این خبر افزود: نجاتگران با حفر و اسفاده از یک حلقه چاه جدید و مقاوم سازی آن شب گذشته موفق شدند جسم بی جان یکی از چاهکن ها را از زیر خاک درون چاه بیرون آورند که امدادگران اورژانس حاضر در محل مرگ او را تائید و اعلام کردند.
این دو کارگر چاهکن شامگاه سه شنبه هنگام حفر یک حلقه چاه در پارکینگ ساختمان، در عمق 12 متری با ریزش دیواره های چاه دچار حادثه و گرفتار شدند.
فتح اله تیموری تصریح کرد: وجود 4 حلقه چاه که به شکلی غیر اصولی در کف ساختمان حفر شده و فوندانسیون نا ایمن ساختمان که روی قنات قدیمی قرار دارد همچنین سست بودن خاک باعث شده که کل ساختمان در شرایط نا ایمن قرار گیرد.
وی گفت: به ساکنان ساختمان هشدارهای لازم داده و از آنها خواسته شده که برای حفظ جانشان ساختمان را ترک کنند.
این ساختمان در شیب خیابان پنجم شیان و در کنار تپه های منطقه جنگلی لویزان قرار دارد.
این گزارش حاکی است: علی بهرامیان مدیر منطقه 3 عملیات آتش نشانی تهران نیز با اشاره به تلاش بی وقفه آتش نشانان و نجاتگران که با اعلام خبر گرفتار شدن این دو کارگر چاهکن آغاز شد، افزود: علیرغم شرایط پیچیده و بسیار دشوار مکان حفاری چاه، عملیات گروه های نجات 10 و 12 برای یافتن چاهکن دیگر همچنان ادامه دارد.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =