جمعی از معلمان شرکتی و حق‌التدریسی برای سومین روز پیاپی در این هفته، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

آنها با اعتراض به استخدام نشدن در آموزش و پرورش، گفته اند تا مشخص شدن وضعیت شغلی و بازگشت‌شان به کار، در مقابل مجلس به تجمع خود ادامه خواهند داد. این معلمان، ناکام های آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند. 

اما در پاسخ به این متعرضان و البته سوال بسیاری از کاربران خبرانلاین، فاطمه قربان معاون ابتدایی آموزش و پرورش به خبرآنلاین می گوید: "همه معلمان حق التدریسی مقطع ابتدایی امسال جذب می شوند." 

او که امروز در کافه خبر حاضر شده بود، درباره تجمع معلمان حق التدریس و شرکت در مقابل مجلس گفت: "وزیر آموزش و پرورش در حال پی گیری است تا معلمان حق التدریس با سابقه 5 تا 6 سال استخدام شوند. معلمان شرکتی هم امتحان دادند تا بر اساس تعیین اولویت استخدام شوند و اصلا شرط استخدام، این آزمون همین بود."

مشروح این گفتگو را به زودی در خبرآنلاین بخوانید.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    1 0
    یکی نیست به این اشخاص بگه این امتحان ایراد و ابهام داشته نمایندگان مجلس هم اعتراض کردند همه معلم های شرکتی که مقطع ابتدایی نبودند معلم فنی و حرفه ای که مجبور شده در این آزمون شرکت کنه و نمره نیاورده تکلیفش چیه ؟؟؟؟
  • lم _ اهواز IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    با سلام سوال اینجانب در مورد آزمون تعین تکلیف نیروهای حق التدریس میباشد. شنیده شده که گویا قرار بر این است که بدلیل فراوانی مردودین این آزمون حد نصاب قبولی از 50% به 40% کاهش پیدا کند آیا این مطلب صحت دارد؟ در غیر اینصورت پیشنهاد میگردد تا تاثیر نمره منفی در آزمون حذف شود تا افراد بیشتری حایز رتبه قبولی گردند لازم بذکر است که این افراد دارای چندین سال سابقه خدمت و تدریس در آموزش و پرورش هستند. با تشکر
  • معلم شرکتی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    این آزمون که از مهندس کامپیوتر که در هنرستان تدریس می کرد تا معلم ابتدایی با یه نوع سوال ایراد داشت.اصلا نباید نمره منفی می داشت مگه کنکور و رقابت بوده بین کارمندان ومعلمان این این سازمان؟؟؟ تفاوت من که قبول نشدم با همکارانم توی تعدادد سوالهای صحیحی نیست که زدیم چون آزمون نمره منفی داشت من که غلط زدم از تعداد سوالهای صحیحم کم شده و اونی که نزده نه!! و این برتری علمی اون شخص را نشون نمیده....
  • معلم شرکتی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام با مدرک مهندسی کامپیوتر در آزمون 3 تیر با سابقه تدریس عالی به صورت شرکتی دبیر هنرستان بودم و با نمره 69.5 که حد نصاب 70 بوده بخاطر نمره منفی رد شدم تورو خدا و بخاطر این ماه عزیز درصد رو از 50 به 40 کاهش بدبد که امثال من که عشق بکار در آموزش و پرورش و سابقه کاری دارند و شرکتی بودند بیکار نشند خواهش می کنم رسیدگی بفرمایید
  • و _نواصر .از اهواز A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    0 0
    میخواستم ببینم ایا معملمان حق التدریس سال 85 در مهر 690 استخدام میشوند با تشکر
  • نیروی قراردادکارمعین IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    با سلام ماکه از سال 85 به صورت قرارداد کارمعین هستیم و مدرک کارشناسی داریم حداقل با ازمون یا بی ازمون کاش مارااستخدام پیمانی کنند.