بوستان کتاب با بیش از 250 عنوان کتاب و 20 درصد تخفیف در عرضه آثار، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است و بخش فروش کتاب و محصولات قرآنی نیز از جمله بخش‌های مورد علاقه بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. بوستان کتاب قم به عنوان یکی از ناشران برگزیده کشور، با عرضه بیش از 250 عنوان اثر در موضوعات قرآنی، تفسیر، اهل بیت(ع)، معارف و ... امسال هم در این نمایشگاه شرکت کرده است.

به گفته مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب، «کتاب های بوستان با 10 تا 20 درصد تخفیف عرضه می شود و همچنین نهادها و ارگان هایی که اقدام به خرید کلی آثار نمایند، از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

محدثی در ادامه به نام تعدادی از تازه های چاپ که در این نمایشگاه عرضه می شوند، اشاره کرد و گفت: «برخی از تازه های کتاب که در این نمایشگاه عرضه می شوند، عبارتند از «پیام های آسمانی، اصطلاحنامه علوم حدیث، استجابت دعا، دین پژوهی در جهان معاصر، منطق اشراق، آموزش فلسفه مشایی و اشراقی، اصول عقاید در نگاه قرآن و ... »

علاقمندان می توانند با مراجعه به مصلای امام خمینی(ره)، راهروی 3، غرفه 187 در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن، آثار مورد علاقه خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه تا 26رمضان هر روز از ساعت 17 تا یک بامداد دایر است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =