سه مرکز ماده ۱۵ با حمایت سپاه در 3 شهر لرستان احداث می شود

استاندار لرستان گفت : خانه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد خرم آباد در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرهاد زیویار در این باره گفت: ساخت سه مرکز ماده ۱۵ با حمایت سپاه در شهرستانهای خرم آباد ،بروجرد و کوهدشت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

‍در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، اظهار کرد: امروز مباحث مختلفی مطرح شد و مصوب شد،در شهرستان های خرم آباد ، بروجرد و کوهدشت با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سه مرکز ماده ۱۵ راه اندازی شود. همچنین در بحث راه اندازی خانه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد، اداره کل آموزش و پرورش استان که نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ نه گفتن به اعتیاد و مشارکت دانش آموزان در بحث پیشگیری را دارد در آینده بسیار نزدیک در مرکز استان افتتاح خواهد شد.

زیویاربا تاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر در سطح جامعه و انظار عمومی، تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که در نشست استانداران سراسر کشور در تهران با حضور سردار مومنی به آن پرداخته شد در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر بود که بنا شد طی یک برنامه زمانی دو ماهه حداکثر تا اوایل مهرماه با توجه به گزارش هایی که از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ارائه شده است این مهم انجام پذیرد.

استاندار لرستان ضمن تاکید بر موضوع از دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خواست در این خصوص اقدام اساسی صورت پذیرد.

زیویار بیان کرد : ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز از طرف مرکز و ۵۰ درصد از طریق مراکز استان ها تامین خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اقدامات خوبی که توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام پذیرفته است، یادآورشد: لازم است دستگاه های عضو این شورا هم پوشانی لازم را به عمل آورند و تجارب به دست آمده را در اختیار سایر دستگاه ها قرار دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =