پیشرفت 60 درصدی ساختمان اداری شهرداری کوهدشت / راه اندازی پیاده راه شبانه بازارچه حافظ

شهردار کوهدشت از پیشرفت 60 درصدی ساختمان جدید شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، کامیاب تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت: باتوجه به قدمت بالای ساختمان فعلی شهرداری و ضرورت نوسازی و ساخت ساختمان جدید ، تکمیل محل ساختمان اداری که سالها بلاتکلیف مانده بود را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: این ساختمان که سالها در حد اسکلت رها شده بود 2600 مترمربع مساحت دارد که تابحال مقاوم سازی اسکلت و دیوار چینی آن به پایان رسیده و 46 اتاق در آن پیش بینی شده و حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار صرف شده است .

شهردار کوهدشت با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری 60 درصد است اظهار داشت : در حال حاضر دیوار چینی تکمیل شده و پیمانکار در حال اجرای تاسیسات می باشد و بزودی کار اجرای نمای ساختمان نیز آغاز خواهد شد

تیموری ادامه داد : حدود 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل ساختمان اداری نیاز است و تلاش می کنیم تا پایان امسال این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد .

شهردار کوهدشت همچنین به طرح نوسازی پل خیابان سپاه بعداز 50 سال اشاره کرد و افزود : پل خیابان سپاه 50 سال قدمت دارد و تخریب و نوسازی آن به جهت بازسازی ضرورت شهرداری بود بهمین منظور این طرح را در اولویت قرار دادیم.

کامیاب تیموری تصریح کرد : طراحی جدید این پل تهیه شده و منتظر ابلاغ آن از سوی استان هستیم که طبق قولی که گرفتیم قرار است ظرف 10 روز آینده طرح آن تایید و به ما ابلاغ گردد .

وی عنوان کرد : از محل اعتبارات مدیریت بحران استان مبلغ 5 میلیارد تومان برای آن تامین اعتبار شده که بزودی عملیات تخریب و نوسازی این پل قدیمی آغاز خواهد شد.

شهردار کوهدشت همچنین از راه اندازی پیاده راه شبانه حافظ خبر داد و گفت : این خیابان با طراحی جدید در بازه زمانی کوتاه تغییر چهره داد و عملیات راه اندازی آن با سرعت در دستور کار قرار گرفت .

تیموری بیان نمود : این طرح در راستای زیباسازی فضا و مبلمان شهری با هدف ایجاد محیطی آرام و دلنشین شبانه برای شهروندان طراحی و اجرا شد که مردم و کسبه با حضور در این فضا تا پاسی از شب استفاده بهینه خواهند نمود.

شهردار کوهدشت در پایان گفت : حمایتها و کمک های اعضای شورای شهر کوهدشت در پیشبرد اهداف و اجرای طرحها بسیار موثر می باشد که جا دارد از همه اعضای شورای شهر که در حل مشکلات شهرداری و شهروندان پای کار هستند تقدیر و قدردانی نمایم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =