تصویب طرح تفکیکی 9 شهر هرمزگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

طرح تفکیکی آماده‌سازی اراضی شهرهای میناب، پارسیان، دشتی، گروک، خمیر، سندرک، سیریک، زیارتعلی و حاجی‌آباد به منظور اجرای نهضت ملی مسکن در شورایعالی شهرسازی و معماری تصویب شد.

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم رستم‌گورانی معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان امروز با اعلام این خبر در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن در کلیه شهرهای هرمزگان و تولید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور با استفاده از ظرفیت قانونی زمین‌های دولتی موجود موافقت شد.

وی افزود: ضمن برگزاری جلسات هم اندیشی متعدد با مهندسین مشاور و شهرداری شهرهای استان و برداشت نقشه اراضی محدوده مورد نظر، طرح تفکیکی اراضی تهیه و جهت تصویب به کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج قانون شورایعالی شهرسازی و معماری ارسال شد که با اصلاحاتی به تایید رسید و مصوب شد.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان گفت: با توجه به لزوم تامین زیرساخت‌های طرح‌های آماده‌سازی جهت نهضت ملی مسکن، اولویت مکان‌یابی اراضی در ابتدا با محدوده شهرها بوده و امید است با همکاری و هماهنگی کلیه حوزه‌ها در راستای مشکلات مسکن شهروندان بتوان گام موثر و مفیدی در این راه برداشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1653699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =