مهر خبر داد:

بهاره رهنما که در کنار فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری دست به قلم نیز دارد درباره آثاری که در دست نگارش و چاپ دارد، گفت: این روزها در کارگاه داستان‌نویسی محمدحسن شهسواری شرکت می‌کنم و معتقدم او یکی از مدرسان خوب این رشته است که پلات را می‌شناسد و در این کارگاه ایده نگارش یک رمان برایم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، نگارش رمانی با نام «سارا سرخ بود» را آغاز کرده‌ام که این اثر پنجمین اثری است که در حوزه داستان می‌نویسم و داستانی در ژانر جنایی است.

رهنما در توضیح بیشتر این رمان بیان کرد: در این رمان دیگر از خودم و دل‌مشغولی‌هایم فاصله گرفتم؛ در حالی که در آثار اول اینگونه بود که بیشتر به خودم و تجربیات شخصیم نزدیک بودم، ولی دیگر وقت آن رسیده که از خود نوشتن تمام شود؛ به همین دلیل در «سارا سرخ بود» داستانی را رقم می‌زنم که از خودم و تجربیاتم فاصله دارد.

نویسنده «چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس» افزود: پیش از این هم یک رمان با نام «هوای هوایی شده» نوشته‌ام که الان وقت چاپ نیست و گرچه آماده است، ولی آن را کنار گذاشته‌ام و بعداً برای انتشارش اقدام خواهم کرد.

وی درباره مجموعه داستانی که چندی پیش نوشته بود، توضیح داد: «این تابستان فراموشت می‌کنم» شامل 7 داستان کوتاه است که راوی همه آنها زنان هستند.

رهنما با اشاره به اینکه این زن‌ها از لحاظ سنی هم نسل او محسوب می‌شوند، گفت: از این داستان‌ها دوتایشان خارج از ایران می‌گذرد. این کتاب را نشر چشمه برای دریافت مجوز به ارشاد فرستاده است.

این بازیگر در پایان تاکید کرد: چه کتاب مجوز بگیرد چه نگیرد در نظر دارم 4 داستان آن را برای اجرای صحنه‌ای آماده کنم؛ چرا که ساختار آنها به گونه‌ای هست که بتواند به یک نمایشنامه مناسب اجرا تبدیل شود.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =