خراسان نوشت:

آگهی استخدام بهانه ای برای آزار زنان

جوانی که با انتشار آگهی استخدام در یکی از روزنامه ها، زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با تلاش ماموران کلانتری قاسم آباد دستگیر و به دستور مقام قضایی روانه زندان شد. به گزارش خراسان، زن ۲۲ ساله ای با مراجعه به ماموران انتظامی و تسلیم شکوائیه ای مدعی شد وقتی آگهی استخدام یک منشی زن را در روزنامه خواندم، به آدرس اعلام شده در منطقه قاسم آباد رفتم.وی گفت: آن جا یک مغازه صحافی بود که جوانی حدود ۲۴ ساله در آن مشغول کار بود. او پس از یک گفت وگوی کوتاه از من خواست تا برای مشاهده الگوها و یاد گرفتن صحافی به پشت میز بروم اما در یک لحظه در مغازه را از داخل قفل کرد و با تهدید به مرگ مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.این گزارش حاکی است، در پی اعلام شکایت این زن، بلافاصله ماموران کلانتری قاسم آباد با کسب دستورات ویژه قضایی به محل مذکور مراجعه و متهم را که جوانی مجرد است دستگیر کردند. این جوان که برای انجام بازجویی به کلانتری منتقل شده بود، ضمن اقرار به جرم، گفت: در یک لحظه دچار وسوسه های شیطانی شدم و این حادثه رخ داد. پس از اعترافات وی، پرونده ای در این باره تشکیل و به شعبه ۸۰۴ مجتمع قضایی قدوسی مشهد ارسال شد. متهم این پرونده پس از تکرار اظهارات خود نزد قاضی امام وردی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی در این باره انجام شود.

گردانندگان تور تفریحی مختلط دستگیر شدند

در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تامین امنیت و نظارت بر تفرجگاه های استان، گردانندگان یک تور تفریحی بدون مجوز مختلط در نیشابور دستگیر شدند.فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: برخورد با هنجارشکنان و مزاحمان خیابانی از اولویت های طرح ارتقای امنیت اجتماعی است که هم اکنون در شهرهای خراسان رضوی در حال اجرا می باشد. سردار بهمن امیری مقدم افزود: در پی درخواست شهروندان برای نظارت بیشتر و تامین امنیت تفرجگاه های استان خراسان رضوی، گشت های انتظامی در این رابطه تقویت شدند و تیم های ویژه ای نیز ماموریت یافتند تا با عوامل و گردانندگان تورهای تفریحی غیرمجاز و مختلط برخورد کنند که در همین راستا ماموران انتظامی با کسب اخباری مبنی بر این که ۱۸۰ زن و مرد به صورت مختلط به یکی از تفرجگاه های نیشابور رفته اند، موضوع را در دستور کار قرار دادند و مسئولان برگزاری این تور را دستگیر کردند. وی با اشاره به نتایج طرح تشدید امنیت اخلاقی و اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۸ سارق حرفه ای، ۲۳ مظنون، ۲۸ معتاد و ۳ تن از اوباش سابقه دار دستگیر شدند.سردار امیری مقدم خاطرنشان کرد: برخورد با مزاحمان خیابانی و اوباش در اجرای این طرح مورد توجه جدی قرار دارد که در همین راستا، ۱۸ خودرو و ۵۸ موتورسیکلت که سرنشینان آن ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند توقیف و ۷ وسیله نقلیه سرقتی نیز کشف شد.

مردی که از همسر سابقش زورگیری کرده بود به زندان افتاد

مردی که یک میلیون تومان از همسر موقت سابقش دزدیده بود به دام افتاد. به گزارش خراسان زنی ۳۵ ساله با مراجعه به اداره پلیس شکایتی مبنی بر زورگیری به مبلغ یک میلیون تومان را تنظیم کرد. شاکی مدعی بود همسر سابقش با اطلاع از وجود این مبلغ به خانه وی آمده و پس از بستن دست و پای او پول ها را به سرقت برده است. به دستور سرهنگ بیدمشکی پرونده ای در اداره سرقت پلیس آگاهی تحت نظارت سرهنگ رزمخواه برای رسیدگی به این شکایت تشکیل شد و مأموران آگاهی طی یک عملیات پلیسی مرد مظنون را به اداره پلیس آگاهی دعوت کردند. متهم ابتدا در اداره آگاهی منکر هر گونه سرقت شد اما در مواجهه حضوری با مالباخته و ارائه ادله موجود موضوع سرقت را پذیرفت. به دنبال اعتراف وی در این خصوص پرونده ای تشکیل شد و متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و به دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

دستگیری ۸ زورگیر، شرور و کیف قاپ در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۸ زورگیر، شرور و کیف قاپ در مشهد خبر داد. سرهنگ احد کریمی گفت: شامگاه جمعه مأموران کلانتری آستانه پرست با اطلاع از یک فقره زورگیری در خیابان نوغان بلافاصله به محل اعزام شدند و با سرعت عمل خود موفق شدند ۲ زورگیری را که با توسل به زور از مالباخته اقدام به سرقت کرده بودند، دستگیر کنند.در این عملیات هنگام دستگیری و انتقال ۲ زورگیر به کلانتری، ۴ نفر از همدستان این زورگیران که با اخلال در کار مأموران قانون، شلوغ کردن و متشنج کردن فضا، قصد فراری دادن متهمان را داشتند دستگیر شدند.وی افزود: به دنبال اعلام وقوع یک فقره زورگیری در محدوده بلوار کوثر که در اواخر تیرماه رخ داد، مأموران کلانتری شهرک نجفی متهم را روز جمعه مورد شناسایی قرار دادند و این زورگیر را دستگیر کردند.سرهنگ کریمی گفت: علاوه بر دستگیری ۲ نفر کیف قاپ توسط مأموران کلانتری شهرک ناجا در روز جمعه، مأموران کلانتری سجاد یک شرور زورگیر را دستگیر کردند.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    هر روز بیشتر از دیروز
  • سینا از شیراز IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چرا جرم جنایت این قدر زیاد شده؟؟
  • بدون نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    "زن و مرد به صورت مختلط به یکی از تفرجگاه های نیشابور رفته اند،" حالا چی شد ...به خطر ا فتاد؟ دیگه تفریحات هم باید به صورت جدا برگزار کنیم ؟!
  • سام737 IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آخه تور تفریحی 180 نفره اون هم توی فضای ازاد هم مختلط و غیرمختلط داره؟ شما ره به آنچه می پرستید قسم که دست از این کارها بردارید. ریشه فساد و مشکلات جای دیگر اتست.
  • پروفسور حاج سید حسین متفاوت IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    هر دم از این باغ بری می رسد!!!!
  • فرزند ایران IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    همش قتل دزدی ازارواذیت تورمختلط.........؟؟؟؟؟؟؟بابا یک خبرخوب بدید ملت خوشحال بشن.........
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    از اين ببعد اگر زيارتگاهي يا پاركي يك روز زنانه و يك روز مردانه شد تعجب نكنيد اخه قرار شده با اين كار كشور ايران امن ترين كشور دنيا كه هست همچنان هم امن ترين كشور دنيا بمونه
  • نرگس IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    مشهد هم این روزا شده سوژه داغ خبر انلاین!همش قتل ، تجاوز، زور گیری ... چرا با اینکه طرح امنیت اجتماعی داره تو کشور اجرا میشه به دنبالش هم جرم جنایت و تجاوز داره بیشتر میشه؟ واقعا چرا؟
  • ندا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
    0 0
    آخه چرا شهر مقدس مشهد باید به این روز بیفته ؟ همه اخبار و جراید تجاوز و قتل ، شده مال مشهد چرا آدمهای شرور باید شهر مشهد رو اینطوری کنند ؟؟
  • آریانا IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 1
    بازخوبه نگفتن دختره بدحجاب بوده با پسده طرح دوستی ریخته پسره هم وسوسه شده و.... نشد یه روز خبرارو بخونیم توش ازقتل وتجاوز حرف نزده باشن