اجرای ۱۰۸ کیلومتر خط کشی محور خرم آباد پلدختر /  ساماندهی ۱۶۵ تابلو و علائم ایمنی

رئیس راهداری پلدختر گفت : در سه ماهه نخست سال جاری، ۱۰۸ کیلومتر از محور خرم آباد _ پلدختر خط کشی شده است

به گزارش خبرآنلاین لرستان، روح اله شریف زاده با اشاره به عملکرد سه ماهه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پلدختر گفت: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان خرداد ماه، با هماهنگی اداره ایمنی را و حریم، ۱۰۸ کیلومتر از محور خرم آباد_پلدختر خط کشی شده است.

وی از ثبت مشخصات ۵۶۱دستگاه پل و ابنیه فنی راه در سامانه مدیریت زیرساخت حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد و افزود: در سه ماهه امسال، شانه سازی و رفع اختلاف سطح و افتادگی شانه در طول ۱۱ کیلومتر، اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل در طول ۱۴ کیلومتر در محور پلدختر_دهلیج، ایجاد رمپ ورودی در تقاطع محور اصلی پلدختر_خرم آباد به محورهای روستایی امیران و دروغ زناب به میزان ۳۵۰مترمربع و رفع آب شستگی و شانه سازی حاشیه راه به میزان ۲۴هزار مترمکعب انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پلدختر، لکه گیری و چاله گیری سطح راه به میزان ۱۷۰ تن، خاکریزی و پر کردن پشت دیوار حائل به میزان ۷۵۰مترمکعب، تنقیه و بازگشایی دهانه پل به تعداد ۱۵دهانه، ریزش برداری و پاکسازی حاشیه راه به میزان ۳۵۰مترمکعب و ایجاد هره خاکی در حاشیه راه به طول دو کیلومتر را از دیگر اقدامات شاخص در سه ماهه امسال عنوان کرد.

وی افزود: همچنین در این مدت، اصلاح شیب شیروانی به طول دو کیلومتر، تیغ زنی، کانال زنی و علف زنی حاشیه راه به طول ۱۲کیلومتر، پاکسازی، نخاله برداری و تنظیف حریم راه به میزان هزار و ۸۰۰مترمربع، نصب ۴۵عدد تابلوی و علائم ایمنی، به روزرسانی ۲۰عدد و ساماندهی ۱۶۵عدد تابلو و علائم ایمنی آسیب دیده، شست و شوی ۵۵۰عدد تابلو و علائم ایمنی، بازسازی و ترمیم تابلوهای اطلاعاتی به میزان ۱۶مترمربع صورت گرفته است.

شریف زاده از بهسازی ۲۲کیلومتر راه روستایی خبر داد و گفت: در این مدت با تلاش اداره ساخت راههای فرعی و روستایی، شش کیلومتر از راه های روستایی شهرستان پلدختر روکش آسفالت شده است.

وی، کنترل دروازه ای ناوگان باری به تعداد ۷۶۴ دستگاه، ناوگان مسافر به تعداد ۷۵ دستگاه و ۱۸دستگاه ناوگان حمل مواد خطرناک و عبور چهار محموله ترافیکی را از عملکردهای شاخص در حوزه حمل و نقل عنوان کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =