سایت 24آنلاین گزارش داد:

«صرفا جهت اطلاع» باز هم با طعنه‌هایی سیاسی - اجتماعی حرف دل خیلی از مردم را در جعبه جادو مطرح کرد.

برنامه شب گذشته (6مرداد) «صرفا جهت اطلاع» با متلکی جالب به مسئولان ارشد کشور آغاز شد که نشان از تاثیرگذاری همین برنامه در نقد رفتار مدیران داشت؛ مجری این برنامه در ابتدای آیتم نخست خود گفت: مدیران کمتر از 20 دقیقه صحبت می‌کنند، برخی اصلا سخنرانی نمی‌کنند، برخی هم خیلی مراقب‌ شده‌اند و با احتیاط و حساب‌شده حرف می‌زنند تا بوی دعوا و اختلاف را ندهد. ما ضمن محکومیت هر گونه سخنرانی کوتاه و گویا و مستند و منطقی و عقلانی، اعلام می‌کنیم حیف آن همه سخنرانی جنجالی نبود که کلی سوژه به ما می‌داد؟!

گزارش کامل طعنه‌های سیاسی - اجتماعی این برنامه در موضوعات برخورد شدید با بدهکاران بانکی، کش‌دار شدن سریال ستایش، پول نفت برای پروژ‌ه‌های ماندگار، تقدیر خشک و خالی از کارآفرینان و وضعیت اینترنت در کشور را اینجــــــا بخوانید.

1760

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسنی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 0
    هندلی که چه عرض کنم زغالی وقتی سرعت اینترنت محدود به 128 کیلوبیت باشد مجلس هم بشیند نگاه کند وقتی هم از وزیر ارتباطات جناب تقی پور می پرسند سرعت اینترنت چرا پایین هست می گوید128 کیلوبیت کافی هست . ایکاش مجلس قانونی تصویب کند ومحدویت سرعت اینترنت که شورای انقلاب فرهنگی برسرعت اینترنت گذاشته بردارد.