سایت فدراسیون والیبال نوشت:

تیم پیکان مسابقه خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا را به 3 بر یک از تیم "سامسل بابل بانک" اندونزی برد و در جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی این مسابقات قرار گرفت.دیدار پیکان و نماینده اندونزی در حالی ساعت 16:45 به وقت محلی آغاز شد که رییس جمهور اندونزی از نزدیک این مسابقه را مشاهده می کرد. بازیکنان پیکان در این مسابقه دو ست نخست را به راحتی و با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 18 به سود خود تمام کردند اما در ست سوم درحالی که سرمربی خودروسازان از چند بازیکن ذخیره خود استفاده می کرد به یک باره بازیکنان سامسل بابل بانک بازی عقب افتاده را با برد 27 بر 25 عوض کردند. در ست چهارم هم پیکانی چندین امتیاز از حریف پیش بودند اما در نهایت با نتیجه نزدیک 25 بر 23 این ست را به سود خود تمام کردند.
پیمان اکبری پس از این دیدار با انتقاد از عملکرد بازیکنانش معتقد بود که تنها از سه بازیکن راضی است و دیگر بازیکنان انفرادی عمل کرده اند تا گروهی.
اکبری در کنفرانس مطبوعاتی این مسابقه گفت:« برایم فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کردیم، مهم این است که من از بیش از نیمی از تیم خود راضی نیستم و حتما کاری می کنم که فردا تمام بازیکنان خوب باشند.»
سرمربی خودروسازان همچنین گفت که چنین شوکی برای بازیکنان لازم بود تا فردا بهتر از امروز بازی کنند.
اکبری همچنین گفت که برایش فرقی نمی کند در نیمه نهایی با کدام یک از تیم های تانگ دیناستی چین یا الریان قطر مسابقه دهد بلکه به برد و حضور در فینال فکر می کند.
تیم والیبال پیکان ساعت 17 فردا(جمعه 7 مرداد) در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا برابر یکی از دو تیم تاتگ دیناستی چین و یا الریان قطر قرار می گیرد.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • B.V PERSPOLISI IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    0 0
    زنده باد والیبالیست های ایرانی که با پول کمی که میگیرن با غیرت بازی میکنن.B.V