سایت24نوشت:

دکتر ابراهیم فیاض در مصاحبه ای با سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی، به بررسی تجاوز های دسته جمعی  اخیر در 3 منطقه از کشور پرداخته است.بخشهایی از مطالب وی را می خوانید.

* در این سه پرونده ی اخیر هر سه گروه آقایان جنون داشتند. اینها آدم های طبیعی هستند.هیچ شعوری در آنها وجود ندارد و فقط تحریک جنسی شدند. مثل یک حیوان.مثل یک الاغ.

*بعد از قصه انتخابات سال گذشته و آشوب هایی که اتفاق افتاد ساختار های اجتماعی آسیب دید.این خود نتیجه ی شهوات بود.قبل از این، نیروی انتظامی به شدت فشار آورد و هر محله ای که بیشتر فشار می آورد سبزها موفق به یارگیری شدند و کار رابیشتر پیش بردند.مثل سعادت آباد.

*در کشور مسئله ی رابطه با حیوانات نیز پدید آمده است.مثلا در شمال کشور بحث رابطه با حیوانات چقدر افزایش پیدا کرده است.بنده چیز هایی از مردم برای شمال کشور می شنوم که بسیار خنده دار است.مثلا نزدیکی با اسب و یا سگ وگربه و یا هر چیز که شما فکرش را بکنید.

 *ما باید کاری کنیم که گناه پنهان شود. گناه نباید ظاهر شود.چون خود گناه تحریک جنسی ایجاد می کند.چرا ما در خانه ی مردم می ریزیم و سرک می کشیم که چه کسی عرق می خورد یا زنا می کند؟تا صورت بیرونی آن  در نیاید و در جامعه نیاید، نباید حد جاری شود.

*نیروی انتظامی آنتن ها را جمع می کند.خوب مردمی که آنتن ندارند می گویند برای چه جمع کردند؟خوب حتما یک خبری هست!آنها هم می روند آنتن می خرند.در جلسه ی شورای فرهنگ عمومی گفتند این حرکت فایده ای ندارد.

*تمام روان شناسان گفته اند احتمال این که افرادی  که قبل از ازدواج رابطه ی جنسی دارند ،بعد از ازدواج هم ادامه پیدا کند،90 درصد است.و آن ده درصد هم استثنایی است.

*اشرافیت جنسی به شما  می گوید کلاس داشته باش.هر رابطه ی جنسی نه.هر خانواده ای نه.

*راه حل این معضلات ازدواج در سن پایین است.خانواده ها کمک کنند به جوانان.

* ازدواج موقت برای مشکل داران متاهل است.یا زن مطلقه است.یا مرد مرده است.یا مرد طلاق گرفته است.اینجاها ازدواج موقت می آید .

*ازدواج موقت برای مجرد ها نیست.برای متاهل هاست.مثلا طرف از زنش ارضا نمی شود.خوب چه می شود کرد؟آیا برود طلاق بدهد؟همدیگر را بکشند؟خیلی خوب، می رود سراغ ازدواج موقت.چون غالبا شهوت مردان تا آخر عمرشان هست.بر عکس زنان.

متن کامل تر را اینجا بخوانید.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    3 1
    بنام خدا ازدواج موقت براي مجردها نيست؟؟؟!!بر چه اساسي اين حرف را ميزنيد؟نخير براي متآهل كه زنش براي اطفاء شهوت در كنارش هست نيست!وسيله عياشي كه نيست!
  • بدون نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    2 1
    دست گلتون درد نکنه با این تاملتون
  • Mehdi from Qazvin IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    7 0
    اولاْ رسماْ به مردم شمال کشور توهین کردند... ثانیاْ این توهین ایشان در تناقض با قسمت دوم نظرشان مبنی بر مخفی کردن گناه و سرک نکشیدن به زندگی خصوصی مردم است. اینهمه تناقض تو چهار کلمه صحبت جای تعجب دارد. ایشان دکتر چی هستند که اینقدر شیوا صحبت میکنند ؟! چه خوش گفت شاعر که : تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد !
  • بدون نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    5 0
    به مردم شمال تهمت نزنه
  • آرش IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    1 2
    احسن به اين معلومات كه خيلي شفاف واقعيت ها را بيان نموديد . واقعيت جامعه ماست .
  • رضا IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    1 1
    کو گوش شنوا آقای دکتر:
  • بدون نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    1 2
    آخه یکی نیست بگه جوانی که دهنش هنوز بوی شیر میده رو چه به ازدواج موقت؟ سایتهائی راه انداخته اند برای ازدواج موقت مجردها. همانطور که اشاره شد ازدواج موقت برای متاهلین مشکل داره نه برای نوجوانانی که هنوز ازدواج نکرده اند. اصلا ازدواج موقت برای یک دختر مجرد یعنی چی؟ دختر که ازدواج موقت نمیتونه داشته باشه. طبیعیه که اینها بعدها با یک نفر بشکل دائم نخواهند توانست زندگی کنند چون به تنوع طلبی عادت خواهند کرد
  • بدون نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    2 0
    لطفامنعکس کنیدکه ایشون حرفهای درستی درموردمردم شمال نزدند.به چه حسابی می گویندکه این اتفاق درشمال می افتد.درکجااستفاده ازسگ به عنوان همنشین رواج پیداکرده؟
  • بدون نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    3 1
    احتمالااقای دکترخودش دچار مشکلی است پیشنهادمیکنم بجای اینگونه افاضات با روانپزشک مشاوره نماید
  • پانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    4 0
    یعنی آقایون متاهل برید راحت خیانت کنید حللللله!!!!
  • احمد IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    3 0
    درست است که راه حل این معضلات ازدواج در سن پایین است ولی با چه امیدی ، همه جوانان بیکار هستند . آقاجان ، اگر فقط معضل بیکاری حل شود همه انحرافات اجتماعی حل خواهد شد .
  • mojtaba IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    4 0
    ازدواج موقت مال کسی است که نمیتونه ازدواج کنه نه ادم متاهل (چیزی که زیاده دکتربیماریهای جنسی)
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    1 3
    برای جلوگیری از تجاوز های جنسی که هم اکنون خبرهای مربوطش را کم نمی شنویم باید مراکزی توسط حکومت برای ازدواج موقت به وجود آید
  • بدون نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    3 0
    خوبه تمام مشکلات به خوبی و خوشی حل شد......................
  • شیرازی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    3 0
    دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟