بازیگر فیلم «اینجا بدون من» معتقد است شخصیت‌های فیلم در زندگی عادی و روزمره ما وجود دارند و در لحظه‌هایی از زندگی خودمان با آن‌ها روبرو هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، نگار جواهریان، صابر ابر بازیگران و بهرام توکلی کارگردان فیلم «اینجا بدون من» که مهمان خبرآنلاین بودند درباره نحوه شکل‌گیری و بازی در این فیلم و همچنین کارگردانی آن صحبت کردند.

توکلی درباره فیلمنامه این اثر گفت: «"باغ وحش شیشه‌ای" تنسی ویلیامز نمایش‌نامه‌ای بود که ویژگی‌های آن باعث شد متن ماندگاری شود. حرف همه‌زمانی و همه‌مکانی باعث ارتباط مخاطب با این اثر می‌شود. من هم در نوشتن فیلمنامه تلاش کردم به ساختمان اصلی نمایشنامه‌ لطمه‌ای نخورد.»

او درباره بازیگران «اینجا بدون من» نیز گفت: «بااستعدادتر از بازیگرانی که در این فیلم ظاهر شدند سراغ نداشتم و بجز هوش و استعدادشان چیز کمیابی در آن‌ها است که هنوز بازیگری برایشان خیلی مهم است و برای لحظه به لحظه آن فکر و ایده دارند.»

نگار جواهریان که نقش یلدا را در این فیلم بازی کرده است گفت «اینجا بدون من» جزو محبوب‌ترین فیلم‌هایی است که تاکنون در آن به ایفای نقش پرداخته است.

صابر ابر دیگر بازیگر «اینجا بدون من» این کار را جزو معدود کارهایی دانست که بعد از خواندن فیلمنامه‌اش دلش می‌خواست همان زمان فیلمبرداری شروع شود و بعد از شروع به کار دوست نداشت، تمام شود.

او ادامه داد: «مواجهه من با فیلمنامه این طور بود که دوست نداشتم فکر کنم اقتباسی است. فیلمنامه به گونه‌ای بود که فکر می‌کردم شبیه الان ماست، شبیه حس امروز ما و شکل آدم‌هایی که هر چه می‌گردی نمی‌دانی کجا هستند؛ آدم‌هایی که دچار روزمرگی شده‌اند.»

ابر همچنین درباره شیوه کارگردانی توکلی گفت: «توکلی در طول کار با بازیگر همراهی می‌کرد. این موضوع خیلی مهم است که کارگردان با بازیگر همراه شود، این‌که فکر نکند، من یک بازیگر صرف هستم؛ بلکه به خلاقیت‌هایی که دارم پر و بال داده شود.»

گزارش کامل این نشست در روزهای آتی در خبرآنلاین منتشر می‌شود.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    12 0
    تا الان با هیچ فیلمی اینطور ارتباط برقرار نکرده بودم. خیلی شبیه حس و حال امروز ما بود
  • بهار IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    14 0
    واقعا ارزش تماشا كردن را داره
  • بدون نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    11 0
    دوست دارم دوباره ببینم این فیلمو