چند درصد از دانشگاهیان،‌پزشکان و استارتاپی‌های ایرانی اقدام به مهاجرت کرده‌اند؟

چند درصد از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، پزشکان و پرستان، در کنار محققان و شاغلین در استارتاپ‌ها تصمیم به مهاجرت دارند؟

به گزارش خبرآنلاین: این روزها میل به مهاجرت افزایش پیدا کرده است، اما آیا «میل به مهاجرت» به «تصمیم به مهاجرت» منجر می‌شود؟

شاخص «تصمیم به مهاجرت» مبین حالت و وضعیت افرادی است که تصمیم به مهاجرت جدی دارند و برای مهاجرت از کشور برنامه‌ریزی و اقدام عملی کرده‌اند. البته این شاخص همانند شاخص «میل به مهاجرت» ممکن است به مهاجرت واقعی منجر نشود. این شاخص در میان «دانشجویان و فارغ‌التخصیلان»، «پزشکان و پرستاران»، «اساتید، محققان و پژوهشگران» و «استارتاپ‌ها» یا همان فعالان در زمینه‌ی کسب و کارهای نو بررسی شده و نتایج آن به شرح زیر است.

چند درصد از دانشگاهیان،‌پزشکان و استارتاپی‌های ایرانی اقدام به مهاجرت کرده‌اند؟چند درصد از دانشگاهیان،‌پزشکان و استارتاپی‌های ایرانی اقدام به مهاجرت کرده‌اند؟

چند درصد از دانشگاهیان،‌پزشکان و استارتاپی‌های ایرانی اقدام به مهاجرت کرده‌اند؟چند درصد از دانشگاهیان،‌پزشکان و استارتاپی‌های ایرانی اقدام به مهاجرت کرده‌اند؟

متن کامل این گزارش به زودی در خبرآنلاین منتشر می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    21 2
    خوشا به سعادتشون
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    7 3
    میل به مهاجرت همه دارند ،امکان مهاجرت ندارند
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    1 0
    وزارت جهاد کشاورزی را فارغ التحصیلانی تشکیل دادند که از دانشگاههای چلغوز آباد مدرک گرفتند و بواسطه پارتی سر کار هستند و فقط حقوق مفت میگیرند و کاری انجام نمی دهند. فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی که دانش کشاورزی دارند، چون پارتی نداشتند یا در کارهای غیر مرتبط مشغول هستند یا رفتند به کانادا و استرالیا !!!!
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 0
    از همه مردم بگیرید تا میل به مهاجرات را ببینید مچکریم