‍  بهره برداری از دو مجتمع خدماتی رفاهی و عملیات اجرایی احداث پاسگاه پلیس راه ازنا_ شازند

در مراسمی با حضور مسئولان استانی، دو مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای دورود_ازنا و ازنا_اراک به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه ازنا_شازند آغاز شد.


به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده پلیس راه استان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی شهرستان ازنا حضور داشتند، مجتمع های خدماتی رفاهی الماس غرب در محور دورود_ازنا و شاهرویی در محور ازنا_شازند به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه ازنا_شازند نیز آغاز شد.

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این مراسم با قدردانی از پیگیری راهداری لرستان و سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: ایمن سازی محور ازنا_شازند از موضوعات اساسی استان به شمار می رود، در سال‌های متمادی حوادث زیادی در این محور شاهد بوده ایم که با پیگیری های صورت گرفته قسمت عمده ای از مسیر چهارخطه شده و ۹ کیلومتر باقیمانده در کوتاه مدت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بهره برداری از پاسگاه پلیس راه ازنا_شازند نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این محور دارد که امیدواریم بنا به گفته سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازه زمانی ۱۵ ماه به وقوع بپیوندند.

حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی هم توسعه زیرساخت های جاده ای را زمینه ساز ارتقای ایمنی عنوان کرد و از تامین اعتبار و تسریع در ادامه روند تکمیل چهارخطه ازنا_شازند خبر داد.

در ادامه مرتضی شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی علاوه بر تامین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه به عنوان ارائه دهنده خدمات رفاهی و استراحتگاه نقش موثری در ایمنی رانندگی دارند، گفت: برای بهره برداری از این دو مجتمع خدماتی رفاهی درمجموع ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و هرکدام به طور مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

وی با قدردانی از سرمایه گذاران مجتمع های مذکور اظهار داشت: با توجه به ضرورت افزایش نظارت پلیس و ارتقای ایمنی وسایل نقلیه در محور چهارخطه ازنا_شازند، با پیگیری های صورت گرفته، ساختمان این پلیس راه در مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر و اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال در کیلومتر ۱۴ محور ازنا_شازند احداث می شود که بنا داریم در مدت ۱۵ ماه آن را به بهره برداری برسانیم.

این گزارش می افزاید: مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب با مساحت ۵۰ هزار مترمربع در کیلومتر ۲۱ محور ازنا_دورود با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۲۰نفر و مجتمع خدماتی رفاهی شاهرویی در کیلومتر چهار محور ازنا_ اراک در مساحت ۵۰ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر احداث شده اند که علاوه بر جایگاه سوخت، با ایجاد زیرساخت های خدمات رفاهی نظیر نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، اتاق استراحت رانندگان و ... خدمات قابل توجهی به کاربران جاده ای ارائه می کنند.

گفتنی است، در این مراسم معاون بازرگانی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، معاونان و مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و رییس و کارکنان راهداری شهرستان ازنا نیز حضور داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =