ایکنا خبر داد:

کتابی با عنوان «رُنج» اثر محمد محمودی نور آبادی با نگاهی جدید به دفاع مقدس منتشر خواهد شد. محمد محمودی نور آبادی در این کتاب از بلندای قله رُنج به جنگ نگاه کرده است. سوژه این کتاب بسیار بکر و جدید است و می‌توان گفت که با این زاویه دید کمتر نویسنده‌ای به جنگ پرداخته است.

داستان «رُنج» که در یک جامعه عشایری با آداب و رسوم و فرهنگ خاص آن‌ها می‌گذرد، از زمان قبل از انقلاب با کشته شدن فردی توسط مرد جوانی شروع می‌شود و با ازدواج خواهر قاتل با پسر مقتول ادامه می‌‌یابد؛ اما کینه با ازدواج خون‌بس تمام نمی‌شود و بقیه داستان تا زمان جنگ و در جزیره مجنون ادامه پیدا می‌کند. در آن جا تقابل دو شخصیت در داستان خواننده را برای کشف گره داستان با خود همراه خواهدکرد.

«رُنج» چهارمین اثر این نویسنده است که در 185 صفحه تدوین شده است. این اثر در قطعی رقعی در تیراژ 3000 نسخه و از سوی انتشارات شاهد منتشر خواهد شد.

محمد محمودی نورآبادی متولد سال 1349 از سال 1370 وارد عرصه شعر شد و اوایل دهه 80در عرصه روزنامه نگاری قلم را در دست گرفت و در سال 82 به سمت خاطره نویسی رفت که حاصل آن چاپ کتاب «گلابی های وحشی» بود.

لازم به ذکر است، دو اثر از محمد محمودی نور آبادی به نام های«کاش چشمهایش دروغ گفته باشد» و «سر ریزون» تا کنون موفق به دریافت جوایز ادبی مختلفی شده‌اند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =