جزییات چاقوکشی اراذل و اوباش برای مامور پلیس

مهر نوشت: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران جزئیات درگیری اراذل و اوباش با مامور پلیس که منجبر به مجروح شدن پلیس شد را تشریح کرد.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در حاشیه تشهیر اراذل و اوباشی که چهار روز پیش در درگیری پلیس را با چاقو زدند، در جمع خبرنگاران گفت: این اراذل و اوباش دو گروه فروشنده مواد مخدر صنعتی بودند که حتی سه نفر از بستگان این افراد به دلیل مراکز تهیه و توزیع مواد مخدری که داشتند در زندان هستند.

وی با اشاره به اینکه این افراد سابقه فروش مواد مخدر و همچنین سابقه درگیری و شرارت دارند؛ گفت: ماجرای آن شب از آنجا شروع می‌شود که اختلاف و درگیری این افراد به واسطه موضوعات مختلف آغاز می‌شود و عربده کشی و کری خوانی می‌کنند. شهروندان به پلیس اطلاع می‌دهند و در کوتاه‌ترین زمان مأمور به محل می‌رسد اما این افراد به مأمور حمله می‌کنند و با ضربات چاقو مأمور را می‌زنند.

راستی با اشاره به اینکه مأمور پلیس ۵۰ تا ۶۰ بخیه خورده است، ادامه داد: مأمور نیز تیراندازی می‌کند که دو نفر، یکی از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه سر تیر می‌خورند، و در نهایت با حضور سایر عوامل پلیس پنج نفر در محل دستگیر شدند و دو نفر دیگر در مرحله دیگر دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران گفت: عامل اصلی این درگیری به غرب کشور فرار کرده بود که او نیز دستگیر شد. چهار نفر از مواد فروشانی که خودشان نیز تحت تعقیب بودند و قصد داشتند این فرد را از مرز رد کنند نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری آخرین متهم روز گذشته انجام شد و ٢۴ ساعت نیز تحت نظر بوده است، گفت: مردم باید بدانند که پلیس هست و هر کسی که شرارت کند و بخواهد مردم را اذیت کند باید در همان محل تشهیر شوند تا هیمنه آنها در هم شکسته شود.

بیشتر بخوانید:

۳ شرط برای بخشش قاتل

ارتباط دختر ۱۶ ساله با چند پسر، دو قربانی داشت؛یک کشته،یک مجروح

۲۳۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =