۰ نفر
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
سید محمود دعایی؛ جوانمردی، گذشت و محبت

خبر درگذشت روحانی پارسا، برادر فرزانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود دعایی آن هم در سالروز درگذشت مقتدای خویش حضرت امام خمینی و آغاز نهضت بزرگ اسلامی، سخت و تلخ و ناباورانه است.

نام دعایی با جوانمردی، شفقت، گذشت و محبت پیوند خورده است. هر جایی که نیازمندی بود، دعایی فارغ از جدول‌بندی‌های سیاسی به کمک او می‌شتافت و با آنها با مهربانی و فروتنی رفتار می‌کرد.

سینه پهن او خزانه اسرار مردمان بود. سعی وافر بر پیوند مردم و نخبگان با نظام و انقلاب داشت. دولت مهربان او و روح لطیف او خیمه‌گاه و جمع انجمن دل‌دادگان به ایران و اسلام و انقلاب بود.
عروج او غیرقابل باور است. در این هنگامه که به دل دریایی او نیاز بود، ملت ایران این اسوه اخلاق و جوانمردی و انسانیت را از دست داد. دعایی هم انقلابی بود و هم اخلاقی، هم مرید امام و رهبری بود و هم ناجی و حامی مردمان آسیب‌دیده. وی انسانی کریم و شریف و مظهر اخلاق کریمه بود که نامی نیکو و ماندگار باقی گذاشت. دعایی از زمره انسان‌های غیرقابل فراموش است.

این مصیبت را به جمیع یاران و دلدادگان، اصحاب معظم مؤسسه اطلاعات و اهالی معزز رسانه و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم. خداوند متعال او را با امام خمینی و همه شهدای اسلام و انقلاب محشور گرداند و همواره نامش ثبت است در جریده عالم.

یادبود گروه نخبگان خبرآنلاین برای سید محمود دعایی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =